- W związku z niepochlebnymi artykułami na temat Łodzi, choćby w brytyjskim dzienniku "The Sun", chcemy budować pozytywny obraz miasta - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji, turystyki i współpracy zagranicznej UMŁ. - Chcemy, by agencja PR przygotowała dla nas strategię, którą moglibyśmy realizować.
Dyrektor Wojdak przyznaje, że jego pracownicy nie potrafią tego zrobić, bo nie wiedzą jak. Dodaje, że z podobnego wsparcia korzystały inne duże miasta np. Poznań, Szczecin i Bydgoszcz.
- Dwa tygodnie temu wysłaliśmy zapytania do 12 agencji PR w kraju - mówi Bartłomiej Wojdak. - Nie mamy jeszcze odpowiedzi, czy mogłyby to zrobić i za ile. Sfinansujemy to z budżetu biura promocji.
Radna Wiesława Zewald (PO) uważa, że takie strategie powinni tworzyć pracownicy biura promocji.
- Miasto miało oszczędzać - mówiła radna na posiedzeniu komisji promocji Rady Miejskiej. - Może warto wysyłać pracowników na szkolenia?
Tymczasem kadry biura promocji z roku na rok się kurczą. W ciągu dwóch lat zatrudnienie spadło o 15-20 proc. Dziś promocja ma do dyspozycji 27 etatów. W tym roku ubędą cztery. Osoby, które mają umowy na czas określony nie będą mieć ich przedłużonych. Inni odejdą na emerytury.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?