Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Agencja PR ma walczyć ze złym wizerunkiem Łodzi

Jolanta Baranowska
Łódź szuka agencji PR-owej, która przygotuje strategię dla miasta. Miałaby ona budować pozytywny wizerunek Łodzi w mediach, m. in. w związku z niepochlebnymi artykułami, choćby w brytyjskim "The Sun".
Łódź szuka agencji PR-owej, która przygotuje strategię dla miasta. Miałaby ona budować pozytywny wizerunek Łodzi w mediach, m. in. w związku z niepochlebnymi artykułami, choćby w brytyjskim "The Sun". screen The Sun
Biuro promocji Urzędu Miasta Łodzi szuka agencji PR-owej, która przygotuje strategię dla miasta. Miałaby ona budować pozytywny wizerunek Łodzi w mediach.

- W związku z niepochlebnymi artykułami na temat Łodzi, choćby w brytyjskim dzienniku "The Sun", chcemy budować pozytywny obraz miasta - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji, turystyki i współpracy zagranicznej UMŁ. - Chcemy, by agencja PR przygotowała dla nas strategię, którą moglibyśmy realizować.

Dyrektor Wojdak przyznaje, że jego pracownicy nie potrafią tego zrobić, bo nie wiedzą jak. Dodaje, że z podobnego wsparcia korzystały inne duże miasta np. Poznań, Szczecin i Bydgoszcz.

- Dwa tygodnie temu wysłaliśmy zapytania do 12 agencji PR w kraju - mówi Bartłomiej Wojdak. - Nie mamy jeszcze odpowiedzi, czy mogłyby to zrobić i za ile. Sfinansujemy to z budżetu biura promocji.

Radna Wiesława Zewald (PO) uważa, że takie strategie powinni tworzyć pracownicy biura promocji.

- Miasto miało oszczędzać - mówiła radna na posiedzeniu komisji promocji Rady Miejskiej. - Może warto wysyłać pracowników na szkolenia?

Tymczasem kadry biura promocji z roku na rok się kurczą. W ciągu dwóch lat zatrudnienie spadło o 15-20 proc. Dziś promocja ma do dyspozycji 27 etatów. W tym roku ubędą cztery. Osoby, które mają umowy na czas określony nie będą mieć ich przedłużonych. Inni odejdą na emerytury.

Damy ci więcej - zarejestruj się!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki