Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W Łodzi stawiały pierwsze kroki, teraz pracują dla najlepszych agencji modelek

Joanna Barczykowska
Karina Nowak, Estra Kos i Marysia Stępień dzięki wygranej w konkursie rozpoczęły karierę modelki
Karina Nowak, Estra Kos i Marysia Stępień dzięki wygranej w konkursie rozpoczęły karierę modelki Kinga Wasilewska / The Look Of The Year
W Łodzi stawiały pierwsze kroki na wybiegu, uczyły się chodzić w szpilkach, pozować do zdjęć i eksponować ubrania od projektantów. Wygrana w konkursie The Look Of The Year okazała się dla nich prawdziwą przepustką do kariery. Uczestniczki polskiej edycji konkursu chodzą po światowych wybiegach i robią coraz większe kariery.

The Look Of The Year organizowany jest w Łodzi od 2010 r. To wystarczyło, żeby konkurs wyrobił sobie dobrą markę i prawdziwe ambasadorki.

Karina Nowak w zeszłym roku zajęła trzecie miejsce w konkursie. Od razu dostała się do znanej agencji modelek Women w Mediolanie. Tam doceniono jej urodę. Po kilku miesiącach przeprowadziła się do Paryża, gdzie dostała nowy kontrakt. Karina wzięła udział np. w Fashion Week w Paryżu.

O zwyciężczynię zeszłorocznej edycji upomniał się z kolei polski show biznes. Maria Stępień oprócz pokazów u najlepszych polskich projektantów m.in. Macieja Zienia i Łukasza Jemioła, ma na koncie wiele występów w telewizji i na wielkich galach. Stała się celebrytką.

Jako pierwsza szlaki na światowych wybiegach przecierała jednak Karolina Mikołajczyk, zwyciężczyni polskiej i światowej edycji The Look Of The Year w 2010 r. Dzięki konkursowi rozpoczęła karierę u najlepszych: Roberto Cavalliego, Calvina Kleina, Dolce&Gabbana. Aktualnie współpracuje z agencją Joy Model Management i Agencją Orange w Warszawie.

O takiej karierze marzy wiele dziewczyn, dlatego na każdy casting do konkursu przychodzą tłumy. Casting do tegorocznej edycji odbędzie się 8 marca w Galerii Łódzkiej, choć organizacja imprezy staje pod znakiem zapytania.

Choć to impreza promująca Łódź, radni wykreślili jej dofinansowanie z tegorocznego budżetu. Postanowili zmniejszyć budżet wydziału promocji, z którego finansowane są takie wydarzenia.

W zeszłym roku organizatorzy dostali 90 tys. zł. W tym wnioskowali o 400 tys. zł, bo łódzkie wydarzenie ma coraz większy zasięg. W tym roku, jako pierwsza impreza modowa The Look Of The Year będzie miał transmisję na żywo w TVP2.

- Mamy już potwierdzony udział telewizji, wyznaczone daty, potwierdzonych sponsorów, a są to najlepsze marki na modowym rynku. Impreza i tak się odbędzie. Szkoda tylko, że przy okazji takiego wydarzenia nie chce promować się Łódź, która jest miastem mody - mówi Jagoda Włodarczyk z Agencji Impresaryjnej Igo Art.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki