Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kto zastąpi firmę Atlas w roli sponsora łódzkiej hali?

Marcin Bereszczyński
Miejska Arena Kultury i Sportu, czyli spółka komunalna zarządzająca Atlas Areną otwiera w czwartek konkurs na nowego dzierżawcę prawa do nazwy hali. Umowa z firmą Atlas wygasa 31 sierpnia.

Atlas miał podpisaną umowę na 5 lat. Płacił 1 mln zł rocznie. Atlas miał pierwszeństwo w podpisaniu nowej umowy, ale nie zaakceptował stawki proponowanej przez MAKiS.

Miejska spółka nie chce zdradzić, ile chciałaby dostawać rocznie. Gdyby jednak wynegocjowała 5 mln zł rocznie, to nie ponosiłaby strat.

Prezes MAKiS Krzysztof Maciaszczyk przekonuje, że trójmiejska Ergo Arena otrzymuje 2,4 mln zł, ale nie generuje tak dużego tzw. ekwiwalentu reklamowego, jak łódzka hala. Ekwiwalent łódzkiej hali przez 5 lat szacuje się na 120-200 mln zł. W tym czasie odwiedziło ją 2,2 mln osób podczas 400 dni imprezowych. Było 60 tys. publikacji o wydarzeniach w Arenie.

MAKiS czeka na oferty potencjalnych sponsorów do 18 sierpnia. Konkurs ma być rozstrzygnięty do końca wakacji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki