- Jedna strona formatu A4 dotycząca strategii komunikacyjnej kosztowała miasto 35 tys. zł - mówi radny Sebastian Tylman. - Jestem wykładowcą wyższej uczelni. Studenci wykonują takie opracowania na ocenę i robią to lepiej, niż zewnętrzna firma za 35 tys. zł.
Radny Łukasz Magin uważa, że umowa na to opracowanie mogła zostać zawarta "na niby". Chce poznać szczegóły tej umowy pod kątem powiadomienia prokuratury, jeśli jego obawy się potwierdzą.
- Za te pieniądze odbyły się też m.in. profesjonalne szkolenia weekendowe dla 10 osób. Warsztaty były bardzo przydatne - mówi Marcin Masłowski, rzecznik prezydenta Łodzi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?