Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Radni klubu Łódź 2020 przyglądają się wydatkom miasta: jedna kartka A4 za 35 tys. zł?

Marcin Bereszczyński
Grzegorz Gałasiński/archiwum Dziennika Łódzkiego
Radni klubu Łódź 2020 zwrócili się do prezydent Łodzi o przekazanie dokumentacji dotyczącej dwóch zleceń: strategii i promocji miasta oraz opracowania strategii komunikacyjnej dla Urzędu Miasta Łodzi i władz miasta. Zlecenia kosztowały łącznie 55 tys. zł. Dokumenty przedstawione radnym wzbudziły ich niepokój.

- Jedna strona formatu A4 dotycząca strategii komunikacyjnej kosztowała miasto 35 tys. zł - mówi radny Sebastian Tylman. - Jestem wykładowcą wyższej uczelni. Studenci wykonują takie opracowania na ocenę i robią to lepiej, niż zewnętrzna firma za 35 tys. zł.

Radny Łukasz Magin uważa, że umowa na to opracowanie mogła zostać zawarta "na niby". Chce poznać szczegóły tej umowy pod kątem powiadomienia prokuratury, jeśli jego obawy się potwierdzą.

- Za te pieniądze odbyły się też m.in. profesjonalne szkolenia weekendowe dla 10 osób. Warsztaty były bardzo przydatne - mówi Marcin Masłowski, rzecznik prezydenta Łodzi.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki