Budżet obywatelski Łodzi. Rozpoczęła się kampania promocyjna

    Budżet obywatelski Łodzi. Rozpoczęła się kampania promocyjna

    Matylda Witkowska

    Dziennik Łódzki

    Dziennik Łódzki

    Budżet obywatelski Łodzi. Rozpoczęła się kampania promocyjna

    ©Dziennik Łódzki/archiwum

    W poniedziałek (8 września) zaczyna się kampania promująca budżet obywatelski. Będą spotkania z autorami wniosków, wizyty w domach i reklamy w restauracjach.
    Budżet obywatelski Łodzi. Rozpoczęła się kampania promocyjna

    ©Dziennik Łódzki/archiwum

    Trwają przygotowania do zbliżającego się głosowania na budżet obywatelski 2015. Znana jest już ostateczna lista wniosków, zakwalifikowanych do głosowania.

    Doraźna komisja ds.budżetu obywatelskiego przyjęła 752 wnioski z 871 zgłoszonych. Część wniosków została odrzucona ze względów formalnych, kilkanaście wycofali sami autorzy.

    - Nie było ani jednego pomysłu głupiego czy nieprzemyślanego - podkreśla radna Urszula Niziołek-Janiak, przewodnicząca komisji.


    Pełną listę można znaleźć na stronie budzet.dlalodzi.info w zakładce "lista zadań". Zadania można też poznać w biurze ds. partycypacji społecznej magistratu (ul. Piotrkowska 115), będą też dostępne w punktach do głosowania i podczas spotkań informacyjnych.

    Cykl spotkań z autorami projektów rozpoczyna się już dziś. Odbywać się będą aż do piątku, codziennie w innej dzielnicy i zawsze o godz. 17.30.

    Dziś wnioski dla Śródmieścia będzie można poznać w Prexerze przy ul. Pomorskiej 39, jutro wnioski z Retkini w CZP nr 3 przy ul. Olimpijskiej 9, w środę w Domu Kultury 502 przy ul. Gorkiego 16 prezentowane będą wnioski z Widzewa, w czwartek wnioski z Bałut w Lutni przy ul. Łanowej 14, a w piątek z Górnej w CZP nr 2 przy ul. Sopockiej 3/5.

    - Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania - zapewnia Przemysław Górski ze stowarzyszenia Topografie, które organizuje kampanię.

    Natomiast w sobotę w godz. 14 - 20 na Piotrkowskiej między Tuwima a Narutowicza odbędzie się obywatelski hyde park, podczas którego każdy będzie mógł zaprezentować swój projekt. Zgłosiło się już 80 autorów wniosków, wielu będzie je prezentować w sposób nietypowy.
    CZYTAJ DALEJ NA NASTĘPNEJ STRONIE
    1 »

    Czytaj także

      Komentarze (13)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Ciekawe ile tym razem będzie podatnika kosztowała "kampania informacyjna".

      gosc (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7

      Ostatnio, o ile dobrze pamiętam, to było około 200 tysięcy złotych. Pewnie taniej nie będzie, bo "kreatywność" UMŁ i zaprzyjaźnionych instytucji jest dla podatnika wyjatkowo kosztowna.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Zazdrośniku

      funs (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 6

      Załóż organizację pozarządową, wygraj konkurs i zasuwaj, zamiast wylewać jad na forum,


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Niektórzy nie kradną, tak już mają

      Łodzianin (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      A do takiego zadania nie powinno być konkursu, tylko PRZETARG i powinny wystartować podmioty gospodarcze, kto chce.

      Organizacja pozarządowa nie powinna ssać kasy od rządu. Nawet na "szczytne...rozwiń całość

      A do takiego zadania nie powinno być konkursu, tylko PRZETARG i powinny wystartować podmioty gospodarcze, kto chce.

      Organizacja pozarządowa nie powinna ssać kasy od rządu. Nawet na "szczytne cele".
      Od miasta też nie. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      to nie jest jad, to jest pytanie o wyrzucanie pieniędzy

      Maria Potocka (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5

      Publicznych pieniędzy. Ale dla takich "funsów" liczy się dossanie do państwowego cycka, co? A potem głosik do urny na PO, bo POzwoliło na ssanie publicznej kasy na bzdety.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Łódź kreuje

      Max Damage (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5

      a to bardzo dużo kosztuje

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Hyda park w oryginale

      Trzeźwy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 4

      W tym prawdziwym Hyde Parku również można prezentować swoje pomysły i mówić co ślina na język przyniesie. Jest jednak poważna różnica: tam nikt tej całej gadaniny nie bierze na poważnie i nie...rozwiń całość

      W tym prawdziwym Hyde Parku również można prezentować swoje pomysły i mówić co ślina na język przyniesie. Jest jednak poważna różnica: tam nikt tej całej gadaniny nie bierze na poważnie i nie próbuje realizować. Bo Hyde Park to nie demokracja, podobnie jak nasz budżet obywatelski nie ma wiele wspólnego ani z demokracją (zasady głosowania), ani z głosem mieszkańców.

      To głos nawiedzonych aktywistów. Wielu z nich chce naprawdę dobrze, np. żeby im zbudować plac zabaw pod blokiem. I plac zabaw może powstać. Akurat tam, gdzie głośniej krzyczeli, a nie tam gdzie jest dalej do najbliższego placu.

      BTW: Kiedyś się dziwiłem, czemu pewną ulicę wyasfaltowali od d...y strony. Nie miało to za grosz sensu ...aż do do momentu, gdy się dowiedziałem, że właśnie tam mieszka pan radny. ;-)))
      zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Rozpoczęła się ale... kampania wyborcza Hanki Obiecanki

      melania (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 4

      - Woonerf w dowolnej lokalizacji dla każdego kto da na mnie głos
      - dobre stanowiska dla tych, co najlepiej gardłują
      - proste chodniki dla dzielnic, gdzie oddanych będzie najwięcej głosów (na...rozwiń całość

      - Woonerf w dowolnej lokalizacji dla każdego kto da na mnie głos
      - dobre stanowiska dla tych, co najlepiej gardłują
      - proste chodniki dla dzielnic, gdzie oddanych będzie najwięcej głosów (na mnie)
      - nowe latarnie jw.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      budżet obywatelski

      Max Damage (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 6

      Łunref na każdej ulicy, drzewka, wystawy artystów-cwaniaków mających więcej układów w wydziale kultury niz talentu, pieniądze dla fenomenu na comiesięczne blokowanie miasta oraz oczywiście dopłaty...rozwiń całość

      Łunref na każdej ulicy, drzewka, wystawy artystów-cwaniaków mających więcej układów w wydziale kultury niz talentu, pieniądze dla fenomenu na comiesięczne blokowanie miasta oraz oczywiście dopłaty do różnych pomysłów nawiedzonych "działaczy społecznych", a to wszystko z pieniędzy uczciwe pracujących Łodzian, którzy nie mają czasu na wydeptywanie sciezek na korytarzach UMŁ.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Prosimy zaprzestać rozpowszechniać nieprawdę!

      FundacjaFenomen.pl (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 6

      Nasz organizacja nie otrzymuje dofinansowania na organizację Masy Krytycznej.
      Zaś o sposobie wydatkowania pieniędzy z budżetu obywatelskiego zdecydują sami łodzianie w głosowaniu. Ponad siedemset...rozwiń całość

      Nasz organizacja nie otrzymuje dofinansowania na organizację Masy Krytycznej.
      Zaś o sposobie wydatkowania pieniędzy z budżetu obywatelskiego zdecydują sami łodzianie w głosowaniu. Ponad siedemset projektów także jest ich autorstwa. O zasadach jak i sposobie składania wniosków można przeczytać na www.budzet.dlaLodzi.info zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      promocja w ramach Rowerowej Masy Krytycznej – 5000 zł

      jb (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7

      Fundacja FENOMEN – reklama i promocja miasta – 12 400 zł (11.07–31.08.2011 r. – opracowanie i wykonanie projektu przewodnika rowerowego – 7400 zł; 29.07.2011 r. – promocja w ramach Rowerowej Masy...rozwiń całość

      Fundacja FENOMEN – reklama i promocja miasta – 12 400 zł (11.07–31.08.2011 r. – opracowanie i wykonanie projektu przewodnika rowerowego – 7400 zł; 29.07.2011 r. – promocja w ramach Rowerowej Masy Krytycznej – 5000 zł)

      promocja w ramach Rowerowej Masy Krytycznej – 5000 zł)
      zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Prawda w oczy kole

      Max Damage (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6

      1. A gdzie napisałem o masie krytycznej?
      2. Proszę w takim razie napisać ile otrzymuje fenomen z pieniędzy publicznych?
      3. Hałaśliwe mniejszości drogowe składają swoje urojone wnioski, za które...rozwiń całość

      1. A gdzie napisałem o masie krytycznej?
      2. Proszę w takim razie napisać ile otrzymuje fenomen z pieniędzy publicznych?
      3. Hałaśliwe mniejszości drogowe składają swoje urojone wnioski, za które zapłacą wszyscy.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      promocja w ramach Rowerowej Masy Krytycznej – 5000 zł

      jb (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6

      Fundacja FENOMEN – reklama i promocja miasta – 12 400 zł (11.07–31.08.2011 r. – opracowanie i wykonanie projektu przewodnika rowerowego – 7400 zł; 29.07.2011 r. – promocja w ramach Rowerowej Masy...rozwiń całość

      Fundacja FENOMEN – reklama i promocja miasta – 12 400 zł (11.07–31.08.2011 r. – opracowanie i wykonanie projektu przewodnika rowerowego – 7400 zł; 29.07.2011 r. – promocja w ramach Rowerowej Masy Krytycznej – 5000 zł)zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Fenomenalni jak zwykle czujni

      gosc (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6

      Kiedy udostępnicie sprawozdania finansowe ?

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo