Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowa kampania SLD w Łodzi: bohaterami... Kropiwnicki i Trela w wersji "twardej"

Marcin Darda
materiały promocyjne
Sztabowcy łódzkiego SLD zaostrzają wizerunek swego kandydata na prezydenta. Ale bohaterem nowej kampanii jest... Jerzy Kropiwnicki.

"Nieważne, czy oddasz głos na Zdanowską czy na Kopcińską, bo to i tak oznacza, że do władzy w Łodzi wraca Kropiwnicki" - taki wniosek mają wyciągnąć wyborcy z kampanii Tomasza Treli, kandydata SLD na prezydenta.

W Łodzi pojawią się billboardy oraz lawety z grafikami pod hasłem "Układ zamknięty" w dwóch wersjach.

Jedna pokazuje nazwiska kandydatek PO i PiS obok nazwiska byłego prezydenta Jerzego Kropiwnickiego podbite sloganem "Oszukali łodzian, zrujnowali Łódź", w drugiej widzimy radnego Trelę z miną "twardziela" i hasłem "Słucham łodzian, zmienię Łódź".

Sztabowcy SLD mówią, że pierwsza wersja jest tak ostra, iż jedna z firm odmówiła miejsca na billboardach, dlatego pojawi się tylko na lawetach. Grafika z Trelą trafi zaś na billboardy i przystanki MPK. - Rozdamy 100 tysięcy gazetek, które przypomną przeszłość kandydatek PO i PiS - mówi sztabowiec SLD. - Chcemy zaprezentować Tomka w ostrzejszej konwencji, by pokazać, że jest nie tylko miły, ale i zdecydowany.

SLD chce też zrobić szum wokół 4. rocznicy ogłoszenia zbierania podpisów pod referendum.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki