Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Drugi koncert Violetty w Łodzi! [WIDEO]

Dariusz Pawłowski
W jeden dzień rozeszły się niemal wszystkie bilety na łódzki koncert Martiny Stoessel, gwiazdy serialu "Violetta"! Organizatorzy postanowili więc zorganizować drugi występ wokalistki. Odbędzie się on tego samego dnia, 29 marca 2015 roku, ale o godz. 14.30, w Atlas Arenie. Uwaga, sprzedaż biletów na drugi koncert rozpocznie się w sobotę 29 listopada o godz. 10 rano, na stronach www.livenation.pl i www.ticketmaster.pl.

Najtańsze bilety będą w cenie 129 zł. Najdroższe, VIP-owskie, kosztują aż... 1799 zł!

Podczas koncertu „Violetta Live” wystąpią członkowie obsady serialu Disney Channel z Martiną Stoessel, grającą tytułową Violettę, na czele. Na scenie dołączą do niej Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmiła), Candelaria Molfese (Camila), Samuel Nascimiento (Broduey), Alba Rico Navarro (Naty) i Ruggero Pascquarelli (Federico).

Nie zabraknie też ekipy energicznych tancerzy i zespołu muzycznego. Do tego niesamowita scenografia, gra świateł, atrakcyjna choreografia i olśniewające kostiumy. Widzowie zobaczą też spektakularne efekty pirotechniczne i wizualne, w tym śnieg, confetti, będą podziwiać artystów "latających" nad sceną i wśród publiczności. A wszystko to będą mogli obejrzeć na 240 m. kw. ekranów HD LED. Nad trasą czuwa produkcja składająca się ze 130 osób, a scenografię, kostiumy, itp. przewozi na terenie Europy aż 8 tirów.

Uczestnicy usłyszą najlepsze piosenki z pierwszego, drugiego i trzeciego sezonu przebojowego serialu. „Violetta” święci triumfy na każdym rynku, na którym się pojawia. Nazywana pierwszą „operą mydlaną” dla dzieci, produkcja skupia uwagę widzów na utalentowanej Violetcie, która śpiewem i tańcem toruje sobie drogę przez trudności jej nastoletniego życia, kiedy to po wielu latach spędzonych w Europie wraca do rodzinnego Buenos Aires. „Violettę”, dubbingowaną w 15 językach, między kwietniem a czerwcem tego roku obejrzało ponad 40 milionów widzów. Violetta jest również ulubioną postacią wśród dziewczynek w wieku 6-14 lat w Polsce, Francji, Hiszpanii, Włoszech i Belgii.

„Violetta” okazała się wielkim sukcesem w wielu kategoriach produktowych, obejmujących modę, akcesoria do domu, artykuły papiernicze, kosmetyki, zabawki, elektronikę, książki i czasopisma. Ścieżka dźwiękowa serialu wielokrotnie pokryła się platyną, sprzedając się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów kopii. „Violetta” ma ponad 350 milionów odsłon na portalu YouTube.

Księgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki