Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowa sieć sklepów w Łódzkiem. Mila od stycznia zastąpi Polomarkety

Rafał Klepczarek
Spółka Market-Detal, należąca do jednego z twórców marki Polomarket, za parę tygodni startuje z własną siecią 170 marketów
Spółka Market-Detal, należąca do jednego z twórców marki Polomarket, za parę tygodni startuje z własną siecią 170 marketów Rafał Klepczarek
Od nowego roku w województwie łódzkim znikną sklepy popularnej wśród klientów sieci Polomarket. Nie oznacza to, że zostaną zlikwidowane, a jedynie zmienią nazwę na Mila. Nowa sieć w Łódzkiem będzie miała 19 pawilonów handlowych. Najwięcej, bo po 3, w Łodzi i Łowiczu.

Polomarket to znana w całej Polsce sieć sklepów, która powstała w 1997 roku. Obecnie liczy ponad 420 sklepów w całym kraju i zatrudnia ok. 11 tys. pracowników. Od 1 stycznia z grupy Polomarket wydzieli się 170 sklepów, które należą do spółki Market-Detal. Jej prezesem jest Artur Kasner, współzałożyciel Polomarketu.

- Wyraźnie widzimy potrzebę stworzenia sklepu, który będzie łączył zalety kupowania w sklepie tradycyjnym z zaletami zakupów w dyskoncie - mówi Artur Kasner. - Ważnym elementem strategii jest również dla nas odpowiednia relacja jakości do ceny. Określiliśmy kluczowe kategorie, które do tej pory były doceniane przez naszych klientów, w których nadal będziemy się specjalizować, a są nimi: świeże warzywa i owoce, wędliny i mięsa oraz przepyszne ciasta - zapowiada szef spółki Market-Detal.

W nowej sieci dalej będzie pracować 5,5 tys. osób zatrudnionych obecnie w Polomarkecie. W Łódzkiem w 19 sklepach m. in. w Łodzi, Łowiczu, Kutnie, Zgierzu, Radomsku, Żychlinie, Andrespolu i Pabianicach nadal będzie zatrudnionych blisko pół tysiąca handlowców.

- Nie planujemy likwidacji żadnego z naszych sklepów ani też redukcji etatów, czy też obniżek pensji - zapewnia Sylwia Kocon, dyrektor pionu marketingu nowej sieci. - Planowany jest dynamiczny rozwój sieci Mila oraz działania budujące wśród klientów świadomość nowej marki. Rocznie chcemy otwierać ok. 30 nowych sklepów. Intensywnie poszukujemy nowych pracowników m. in. w Łodzi, Zgierzu i Pabianicach, a także w całej Polsce. Nie tak dawno do naszego nowo otwartego centrum pod Koninem zatrudniliśmy blisko 400 osób.

Dyrektor Kocon twierdzi, że Mila będzie wyróżniała się oferowaniem produktów świeżych.

- Stawiamy także na profesjonalną i miłą obsługę - stąd wyróżniające nas hasło "Mila - zakupy, aż miło!" - dodaje przedstawicielka Market-Detal.

Rebranding Polomarketu w Milę oznacza, że pierwsza z tych sieci w Łódzkiem nie będzie miała żadnego sklepu.

- Każdego miesiąca dołączają do nas nowe sklepy, ale nie ma na razie planów, aby otworzyć Polomarket w Łódzkiem - informuje Katarzyna Ciszewska-Masianis z centrali Polomarketu w Giebni.

Księgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.pl

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki