Łódzka firma Atlas została sponsorem Kamila Stocha

    Łódzka firma Atlas została sponsorem Kamila Stocha

    Dariusz Kuczmera

    Dziennik Łódzki

    Aktualizacja:

    Dziennik Łódzki

    Łódzka firma Atlas została sponsorem Kamila Stocha
    1/2
    przejdź do galerii

    ©Arkadiusz Gola

    Grupa Atlas, największy polski producent chemii budowlanej, została Sponsorem Głównym Kamila Stocha. Podpisanie umowy odbyło się 15 stycznia w Wiśle. Pierwsze skoki podczas Pucharu Świata, Sportowiec Roku 2014 oddał już z logo łódzkiej firmy na kasku.
    Ze względu na silny wiatr druga seria konkursu Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle została odwołana. Zwycięzcą został w tej sytuacji Austriak Stefan Kraft (129,5 metra). Najwyżej sklasyfikowanym Polakiem był Kamil Stoch (15. miejsce, 121,5 m).

    To wstydliwe miejsce dla naszego podwójnego mistrza olimpijskiego. Mówił Kamil Stoch, że konkurs w Wiśle, w Polsce, to dla niego jak mistrzostwa świata. Niestety, polscy kibice nie mieli podstaw, by cieszyć się z sukcesów naszych skoczków.

    Na szczęście już od dziś najlepsi skoczkowie będą prezentować swą formę na Wielkiej Krokwi w Zakopanem.

    W czwartek Dawid Kubacki zajął 18. miejsce (129,0), Jan Ziobro był 23. (123,0), Aleksander Zniszczoł 21. (122,0), Klemens Murańka 22. (122,0), Stefana Hula 27. (123,5), a Piotr Żyła 29. (119,5). Punkty PŚ zdobyło aż siedmiu reprezentantów Polski.

    Ale my liczymy, jak za czasów Adama Małysza, na regularne wygrane Polaków.

    Księgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.pl

    Czytaj także

      Komentarze (1)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ATLAS nie ma klasy w swej promocji.

      Walczak wyjasnij naduzycia w SSS, stracilismy 35 mln (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

      W ATLASIE niestety nuworyszoskie myslenie o promocji jest powszechne. Dla tych niestety bardzo prymitywnie myslacych PR-owcow WIEKIE logo, i dizo logo to najlepsza reklama.
      Widac ze to niestety...rozwiń całość

      W ATLASIE niestety nuworyszoskie myslenie o promocji jest powszechne. Dla tych niestety bardzo prymitywnie myslacych PR-owcow WIEKIE logo, i dizo logo to najlepsza reklama.
      Widac ze to niestety zwyklye nidouczenie i brak klasy.
      KAMIL z tym logiem Atlasa wyglada idiotycznei. Jest ono przeskalowane.
      Poza tym Pan Walczak ma na promocje przez sport to może najpierw rozliczylby sie z Miastem, z jego mieszkancami, ktyrych podatki zmarnowano w zarzadzanym przez niego projekcie SSS.
      Stray gigantyczne! Ok 35 mln zlotych.
      I to juz mowi o tym panyu wszystko. Ja przez to ze moje podatki zostaly w SSS zmarnowane, przestalem akceptowac ATLASA, jego produkty i reklamę. Widac chciwosc i arogancje, brak klasy.
      Pan Walczak jest dla mnie osoba niegodna szacunku przez SSS, Brame Miasta.
      To generalnie wielki wstyd.
      zwiń

      Polecamy

      Dołącz do naszego newslettera i odbierz prezent

      Dołącz do naszego newslettera i odbierz prezent

      Prenumerata cyfrowa Dziennika Łódzkiego. Kup już teraz >>

      Prenumerata cyfrowa Dziennika Łódzkiego. Kup już teraz >>

      Inwestycje zagraniczne: jak są ważne dla polskiej gospodarki?

      Inwestycje zagraniczne: jak są ważne dla polskiej gospodarki?

      Przytulna sypialnia na poddaszu

      Przytulna sypialnia na poddaszu

      Gry On Line - Zagraj Reklama