Jak tłumaczy wiceszef ds. informsacji krakowskiego magistratu, Filip Szatanik, wszystkiemu winne mała przepustowość łącza i braki w aplikacjach.
- Urząd Miasta Krakowa dokłada wszelkich starań by mimo obiektywnych utrudnień mieszkańcy jak najmniej odczuli niedogodności. Sprawy związane z dowodami osobistymi są załatwiane na bieżąco i ręcznie ewidencjonowanie. Należy w związku z tym przygotować się na dłuższy czas pobytu w Urzędzie - tłumaczy.
Dodaje, że miasto we współpracy z Wojewodą stara się by Ministerstwo Spraw Wewnętrznych jak najszybciej wprowadziło poprawki do programu i zwiększyło przepustowość łącza.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?