Miasto zyska powszechny poklask, a MPK otrzyma nowy impuls do rozwoju.
Trzeba będzie rozwinąć stosowne struktury zarządzające, nie obędzie się bez powołania nowego wiceprezesa zarządu ds. riksz, jego sekretarki oraz kierowników poszczególnych komórek. Ktoś musi układać rozkłady jazdy riksz, obmyślać systemy sprzedaży biletów, kontrolować i pilnować, by wszystko sprawnie działało. Roboty nie zabraknie.
Oczywiście, przyda się też jakiś warsztat naprawczy, więc może się zatrudni fachowca od smarowania łańcuchów. Zapewne już teraz nowatorskie poczynania Łodzi w dziedzinie komunikacji rikszowej obserwują z uwagą władze miast - światowych rikszowych centrów, jak: Delhi, Kalkuta czy Wientian (Laos).
Należy się spodziewać, że prezydenci tych miast odwiedzą Łódź, a następnie - bogaci w łódzkie doświadczenia - także u siebie przejmą rikszowy biznes, by do niego dopłacać z miejskich kas.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?