Chodzi o przesyłki dostarczane do samolotu za pomocą samochodów ciężarowych.
Lublinek zaczyna odgrywać coraz większą rolę w tranzytowym ruchu przesyłek lotniczych na osi wschód-zachód. Promień oddziaływania Łodzi obejmuje obszar całej Polski i zaczyna sięgać poza granice.
Andrzej Zarzycki, koordynator projektu LCJ Cargo w Łodzi podkreśla, że cargo na kołach i TIR-ach, bez obsługi samolotów nie jest gorszym niż klasycznym cargo. Zakres odpowiedzialności jest identyczny jak w przypadku samolotów.
Umożliwia dowiezienie do samolotu międzykontynentalnego przesyłek nieosiągalnych dla samolotów wylatujących z Polski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?