Ważne
    PiS krytykuje budowę olbrzymiego mostu w centrum Łodzi

    PiS krytykuje budowę olbrzymiego mostu w centrum Łodzi

    Agnieszka Magnuszewska

    Dziennik Łódzki

    Aktualizacja:

    Dziennik Łódzki

    Komu w ogóle ten most jest potrzebny? Niewątpliwie firmom budowlanym. Wydaje się też, że  jest potrzebny prezydent  Zdanowskiej do podtrzymania mitu,

    Komu w ogóle ten most jest potrzebny? Niewątpliwie firmom budowlanym. Wydaje się też, że jest potrzebny prezydent Zdanowskiej do podtrzymania mitu, że w Łodzi bardzo dużo się buduje - mówi Marek Michalik, radny PiS ©Łukasz Kasprzak

    O niepodejmowanie decyzji w sprawie mostu nad skrzyżowaniem marszałków w tym roku apelują do władz Łodzi radni PiS.
    Komu w ogóle ten most jest potrzebny? Niewątpliwie firmom budowlanym. Wydaje się też, że  jest potrzebny prezydent  Zdanowskiej do podtrzymania mitu,

    Komu w ogóle ten most jest potrzebny? Niewątpliwie firmom budowlanym. Wydaje się też, że jest potrzebny prezydent Zdanowskiej do podtrzymania mitu, że w Łodzi bardzo dużo się buduje - mówi Marek Michalik, radny PiS ©Łukasz Kasprzak

    Radni PiS krytykują pomysł budowy mostu na skrzyżowaniu marszałków. Podkreślają, że decyzja o realizacji tej inwestycji nie musi zapadać w tym roku, a konsultacje jej poświęcone są spóźnione o kilka lat.

    - Komu w ogóle ten most jest potrzebny? Niewątpliwie firmom budowlanym. Wydaje się też, że jest potrzebny prezydent Zdanowskiej do podtrzymania mitu, że w Łodzi bardzo dużo się buduje. Jednak czy inwestycja ta jest potrzebna łodzianom? - pyta Marek Michalik, radny PiS. - Dzisiaj mówi się, że to 100 mln zł, ale może to być 200 mln zł. Wydajmy te pieniądze na rewitalizację, na dojazdy do autostrad albo na parkingi park&ride.

    Radny Michalik podkreśla, że nad budową mostu trzeba się dłużej zastanowić. - Jak wiemy modernizacja trasy W-Z niewiele da. Nie ma więc potrzeby szybkiego podejmowania decyzji w sprawie mostu nad skrzyżowaniem marszałków tym bardziej, że nie wiadomo czy jest ona uzasadniona ekonomicznie - zaznacza radny Michalik. - Według mnie nie trzeba podejmować tej decyzji w tym roku. Skromne konsultacje nie wystarczą.

    - Tym bardziej, że można mieć wątpliwości co do sposobu ich przeprowadzenia - dodaje Bartłomiej Dyba-Bojarski, radny PiS. - Na konsultacje są tylko dwa tygodnie. Pytanie czy w tym czasie zostanie przedstawiona rzetelna informacja o natężeniu ruchu w mieście, gdy wokół Łodzi powstanie już ring autostradowy? Bo inaczej można wywalić gigantyczną ilości pieniędzy na rozwiązanie problemu, który za dwa, trzy lata może nie istnieć.

    Według radnego Dyby-Bojarskiego budowanie mostu "nad rzeką, która nie istnieje" to znacznie gorsze rozwiązanie niż budowa tunelu. - Warto zwrócić uwagę, że konsultacje społeczne są spóźnione. Nie ma już możliwości budowy tunelu, który byłby najmniej agresywny wobec przestrzeni miejskiej. Nie wiadomo, co się stało w ciągu trzech ostatnich lat, że nie można było zaplanować tego tunelu, gdy planowano budowę trasy WZ - podkreśla Dyba-Bojarski.

    CZYTAJ TEŻ: "Budowa wiaduktu nad skrzyżowaniem marszałków wymaga poważnej dyskusji" [LIST OTWARTY URBANISTÓW]

    Czytaj także

      Komentarze (90)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      To nie jest most!

      rwt (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      To nie ma być most tylko WIADUKT.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      "Okazja"

      Mono (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      Dobry komentarz z DŁ:

      "Głos odbiera ze wzruszenia na myśl o tak daleko posuniętej otwartości w sprawie drugiej przebudowy skrzyżowania, którego pierwsza przebudowa właśnie trwa (...).
      Znów...rozwiń całość

      Dobry komentarz z DŁ:

      "Głos odbiera ze wzruszenia na myśl o tak daleko posuniętej otwartości w sprawie drugiej przebudowy skrzyżowania, którego pierwsza przebudowa właśnie trwa (...).
      Znów słyszymy tę argumentację, której inna odmiana towarzyszyła ruchom w zaparte w sprawie WZ. Bo Unia daje 100 milionów i dzięki temu miasto wyda na wiadukt tylko 35 milionów. A jeśli ktoś zaproponuje pani prezydent 70 procent rabatu na operację odjęcia ręki, to pani prezydent podda się amputacji, bo jest okazja?"

      Nic dodać, nic ująć.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      most, czy może wiadukt ???

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Autorowi artykułu życzę więcej rzetelności dziennikarskiej !!!
      Odsyłam do literatury fachowej, by poznać definicje tych obiektów inżynierskich ..... mha

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      pis to piss

      koq (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Każda partia opozycyjna będzie negować partię rządzącą, praktycznie w 99% i niezależnie od podjętego tematu, tak było, jest i będzie, przejęcie władzy zawsze będzie na 1 miejscu - OCZYWISTA...rozwiń całość

      Każda partia opozycyjna będzie negować partię rządzącą, praktycznie w 99% i niezależnie od podjętego tematu, tak było, jest i będzie, przejęcie władzy zawsze będzie na 1 miejscu - OCZYWISTA OCZYWISTOŚĆ, sztaby pracują nad odpowiednią strategią działania, lobbingu, wpływaniem na ludzi, co przekłada się dalej na głosy, ....bo niestety, ludzie w większości nie myślą samodzielnie, sa pod wpływem mediów, układów, kościołów i innych lokalnych środowisk, SPOKOJNIE ROZWAŻCIE PLUSY I MINUSY, ........stawiam 60/40 na takzwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Róbmy swoje

      Bader (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 8 / 4

      Radnym z PiS trzeba zafundować wycieczkę w okolicę ul Malowniczej. Obowiązkowo komunikacją miejską (Z10, Z8, 91, 91A). Tam czeka prawdziwa niespodzianka - zjazd / wjazd na A1. Do uruchomienia...rozwiń całość

      Radnym z PiS trzeba zafundować wycieczkę w okolicę ul Malowniczej. Obowiązkowo komunikacją miejską (Z10, Z8, 91, 91A). Tam czeka prawdziwa niespodzianka - zjazd / wjazd na A1. Do uruchomienia węzła jeszcze trochę czasu ale poczekajmy. Zobaczymy co stanie się z trasą WZ jak ruszy strumień samochodów w kierunku skrzyżowania marszałków. Co do bloku położonego przy skrzyżowaniu. Czy miasta nie stać na wybudowanie dla tych ludzi domu w innym miejscu? Myślę że oszczędzając na czczym gadaniu i plebiscytach zaoszczędzi się dodatkowe na ten cel pieniądze. Mam jeszcze jedną uwagę. Wg dziennikarza wiadomości emitowanych z warsiawy Łódź z megalomanii zapragnęła mostu na skrzyżowaniu. Czy nowa linia metra dla tego miłego pana to konieczność czy może też megalomania? zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      brrrum też krytykuje

      brrrum (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 4

      a brrrum nie z pisu.
      Po co jest modernizowane teraz skrzyżowanie, jeśli po modernizacji zostanie przebudowane?
      Po co przebudowywać zmodernizowane, jeśli w przyszłym roku ma być otwarta A1 od...rozwiń całość

      a brrrum nie z pisu.
      Po co jest modernizowane teraz skrzyżowanie, jeśli po modernizacji zostanie przebudowane?
      Po co przebudowywać zmodernizowane, jeśli w przyszłym roku ma być otwarta A1 od Tuszyna do Strykowa?
      Czy w Łodzi trzeba rozkopywać to, co dopiero zostało oddane do użytku?zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A1

      koq (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      W/Z za rok będzie dojazdowym szlakiem do A1, samochody zwiększą swoją częstotliwośc przynajmniej 2X(podobnie na Brzezińskiej), co w znacznym stopniu wyluzuje obecne korki pod Strykowem, a tworzyć...rozwiń całość

      W/Z za rok będzie dojazdowym szlakiem do A1, samochody zwiększą swoją częstotliwośc przynajmniej 2X(podobnie na Brzezińskiej), co w znacznym stopniu wyluzuje obecne korki pod Strykowem, a tworzyć sie będą właśnie na tym skrzyżowaniu, stąd BEZKOLIZYLNY PRZEJAZD jest dobrym pomysłemzwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jeśli robić to z sensem

      JK (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Przecież widać, że najsensowniej jest połączyć wiadukt nad starą linią kolejową na południe od skrzyżowania z wiaduktem nad linią kolejową z Łodzi Fabrycznej a na trasie WZ kontynuować ciąg tuneli...rozwiń całość

      Przecież widać, że najsensowniej jest połączyć wiadukt nad starą linią kolejową na południe od skrzyżowania z wiaduktem nad linią kolejową z Łodzi Fabrycznej a na trasie WZ kontynuować ciąg tuneli albo zostawić jak jest. Po co robić kolejkę górską w postaci mostu i jeszcze ew. wychodzącego z ciągu wykopów jaki będzie zaczynał się już w okolicach szpitala WAM. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Czekam na propozycje dla Lodzi od genialengo PISu.

      lodzianin (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 13 / 4

      Jak zwykle PIS zawsze na nie. OK ale co zamiast ? Nic nie robic, przeznaczyc pieniadze na badanie wybuchu w smolensku ? wybudowac kazdemu kosciolek przydomowy ? Panowie z PIS czy uwazacie wyborcow...rozwiń całość

      Jak zwykle PIS zawsze na nie. OK ale co zamiast ? Nic nie robic, przeznaczyc pieniadze na badanie wybuchu w smolensku ? wybudowac kazdemu kosciolek przydomowy ? Panowie z PIS czy uwazacie wyborcow za idiotow ?zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Głupoty piszesz

      brrrum (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 8

      Nic nie robić a robić z sensem to zupełnie co innego.
      Do zrobienia jest multum:
      1. Odrestaurowanie Starego Rynku
      2. Odrestaurowanie placu Wolności tak, by nawiązywał stylem do odrestaurowanej...rozwiń całość

      Nic nie robić a robić z sensem to zupełnie co innego.
      Do zrobienia jest multum:
      1. Odrestaurowanie Starego Rynku
      2. Odrestaurowanie placu Wolności tak, by nawiązywał stylem do odrestaurowanej Piotrkowskiej
      3. Wybudowanie obiecywanych od wielu lat parkingów
      4. Pobudowanie zatok parkingowych, zwłaszcza w pobliżu urzędów, szpitali, agencji służb specjalnych, policji, szkół i na osiedlach
      5. Uruchomienie akcji "Zielona Łódź"
      6. Wybudowanie wieży widokowej - przecież chcemy mieć turystów
      7. Odnowienie 2 tysięcy kamienic
      8. Dokończenie rewitalizacji Księżego Młyna (tam jeszcze kilkadziesiąt budynków czeka na remont!)
      9. Wygładzenie łódzkich jezdni - gładkie jezdnie zwiększają płynność komunikacyjną
      10. Wymiana torowisk w bardzo wielu miejscach
      11. Remonty szkół i przedszkoli
      12. Doposażenie szpitali
      13. Dokończenie inwestycji związanych z ŁKA i dworcem Fabrycznym
      14. Wybudowanie tunelu ŁF-ŁK
      ...
      Mało? Po co wypisywać głupoty bo się nie lubi jakiegoś pisu czy po.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Ty większe

      Srrrum (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 8

      1. Odrestaurowanie Starego Rynku
      A po co? Nic tam się nie wali.

      2. Odrestaurowanie placu Wolności tak, by nawiązywał stylem do odrestaurowanej
      Piotrkowskiej
      ...albo wybrukowanie złotem. Po...rozwiń całość

      1. Odrestaurowanie Starego Rynku
      A po co? Nic tam się nie wali.

      2. Odrestaurowanie placu Wolności tak, by nawiązywał stylem do odrestaurowanej
      Piotrkowskiej
      ...albo wybrukowanie złotem. Po co?

      3. Wybudowanie obiecywanych od wielu lat parkingów
      Słusznie, ale jedno nie kłóci się z drugim.

      4. Pobudowanie zatok parkingowych, zwłaszcza w pobliżu urzędów, szpitali, agencji służb specjalnych, policji, szkół i na osiedlach
      jw.

      5. Uruchomienie akcji "Zielona Łódź"
      ?
      Mamy się pomalować, czy wzorem wodza Mao sadzić wszystko i wszędzie?

      6. Wybudowanie wieży widokowej - przecież chcemy mieć turystów
      Proponuję wieżę Eiffla...

      7. Odnowienie 2 tysięcy kamienic
      Podbijam stawkę: 80 tysięcy!

      8. Dokończenie rewitalizacji Księżego Młyna (tam jeszcze kilkadziesiąt budynków czeka na remont!)
      Nie zapominajmy o pozłoceniu elewacji. To poprawi transport.

      9. Wygładzenie łódzkich jezdni - gładkie jezdnie zwiększają płynność komunikacyjną
      Złotą płytką należy pokryć...

      10. Wymiana torowisk w bardzo wielu miejscach
      Słusznie. Konkretnie: w których i czemu miało by to kolidować z innymi pracami?

      11. Remonty szkół i przedszkoli
      I żłobków. Nie zapominajmy o najmłodszych!
      A związek z transportem...

      12. Doposażenie szpitali
      Szpitale ZAWSZE można doposażyć. Świetny argument.

      13. Dokończenie inwestycji związanych z ŁKA i dworcem Fabrycznym
      Inwestycje w/w idą własnym trybem i nie trzeba z ich powodu wstrzymywać siewów wiosennych ...ani innych prac.

      14. Wybudowanie tunelu ŁF-ŁK
      I tunelu na księżyc.
      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dostałeś plik konkretnych propozycji

      brrrum (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 5

      Ale jeśli nie rozumujesz logicznie, to cóż? Niemniej odpowiem poważnie:
      14. Przecież to nie mój wymysł, lecz inwestycja która jest zaplanowana i będzie dużo kosztować.
      13. Te inwestycje będą...rozwiń całość

      Ale jeśli nie rozumujesz logicznie, to cóż? Niemniej odpowiem poważnie:
      14. Przecież to nie mój wymysł, lecz inwestycja która jest zaplanowana i będzie dużo kosztować.
      13. Te inwestycje będą kosztować więcej niż zakładano i warto o tym pamiętać.
      12. Szpitale zawsze t r z e b a doposażać, a zdrowie to najważniejsze co mamy.
      11. Związek z transportem jest oczywisty - pieniądze. Z jednej miejskiej kasy.
      10. Nie kolidować, ale to kosztuje a dobre tory i dobry tabor to lepszy dojazd do pracy.
      9. Hahaha, złota płytką... no no. Stan jezdni to bardzo ważny aspekt postrzegania miasta a komfort jazdy to ulga dla kieszeni, bo zły stan jezdni pogarsza stan samochodów.
      8. Remont KM trwa bez złocenia. I nie ma co się śmiać, to jeden z ważniejszych grupowych zabytków Łodzi.
      7. W Łodzi jest nieco ponad 6 tysięcy kamienic, z tego prawie 2 tysiące w tak złym stanie, że wołają już o odnowienie.
      6. Wieża Łódź będzie bardziej łódzka.
      5. Mamy sadzić drzewa i krzewy, zadbać o skwery i trawniki oraz miejskie lasy i parki. To już jest częściowo robione, ale warto poszerzyć obecne akcje, bo zieleń to płuca miasta. Ironia i sarkazm zbyteczne.
      4 i 3. Ale kosztuje, a jest ich brak jest bardzo zauważalny w wielu miejscach miasta, a nie w jednym.
      2. Co Ty z tym złotem? Zwyczajnie, jak u siebie - żeby całość ładnie wyglądała i ze sobą harmonizowała.
      1. Stary Rynek to serce starej Łodzi - tam powstawało miasto. Zazwyczaj o takie miejsca dba się szczególnie, a łódzki rynek jest zaniedbany, i to zarówno jeśli chodzi o kamienice jak i chodniki i materiał płyty placu.

      Czy wszystko musi być polityką? Bo ktoś nie lubi PiS albo PO?
      Naprawdę jest wiele w mieście drobiazgów do poprawienia.
      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Plik niezwiązanych "wycinków z gazet"

      Srrrum (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

      14. Nie ma planów, jest rozważanie.

      13. So what? Powstrzymać się od wszelkich innych prac?

      12. Nie ten budżet, brak związku. Typowa demagogia, może i skuteczna odniesieniu do tępaków. Doposażać...rozwiń całość

      14. Nie ma planów, jest rozważanie.

      13. So what? Powstrzymać się od wszelkich innych prac?

      12. Nie ten budżet, brak związku. Typowa demagogia, może i skuteczna odniesieniu do tępaków. Doposażać trzeba również szkoły, niewidome dzieci, policję, armię. Albo sam jesteś "ubogi w duchu", albo zwyczajnie "łżesz mówiąc prawdę".

      11. j.w

      10. Demagogia.

      9. Demagogia.

      8. Demagogia

      7. Demagogia. Stosując tę sam chwyt: "kamienice muszą poczekać, bo trzeba doposażyć szpitale". ;-)))

      6. To będzie wieża na miarę naszych możliwości! Tą wieżą udowodnimy światu, że Bareja i jego Miś są wiecznie żywi! W tym wypadku nawet doposażenie szpitali może zaczekać!

      5. Demagogia + bzdura. "Zielone płuca" to taki pseudoekologiczny bełkot. Płucami nie jest obsrany trawnik w mieście, tylko np. las łagiewnicki, czy bardziej ten za GOŚ'ą (wiatry zachodnie). Trawniczek na Pietrynie to (wątpliwa) ozdoba).

      4. Demagogia. Przecież szpitale czekają na doposażenie. No i Miś, tzn. wieża...

      3. Demagogia, jw.

      2. Usiłujesz poprawiać to, co nie wymaga poprawy, a i skutek poprawy byłby wątpliwy. Przydatność użytkowa bez wątpienia żadna. Za to wydatki niewątpliwie duże. A szpitale czekają na doposażenie, Miś czeka, torowiska czekają...

      1. Weź sobie kawałek Starego Rynku i noś przy sercu. To miejsce było wielokrotnie "przeorane" przez historię i historycznie ma taką samą wartość jak pewien kawałek pola pod Łęczycą, gdzie osobiście wypróżniał się król Jagiełło. Przede wszystkim zaś nie wymaga przebudowy. Bo jak wiemy szpitale czekają...

      Podsumowując - bo na tym kończę dyskurs - pleciesz waść bzdury, przeczysz sam sobie i udajesz rozwagę. Symulujesz, bo to naprawdę stek bzdur, głodnych kawałków, powyrywanych z kontekstu haseł. A wszystko to podbudowane kompletnym brakiem pojęcia o źródłach budżetowania.
      Mimo wszystko pozdrawiam i chwalę za brak inwektyw.

      zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Paranoja w kraju bogobojnych obywateli

      PNP (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 1

      Jadąc dwa tygodnie temu przez Retkinię z10 usłyszałem taką rozmowę dwóch dziadków co właśnie spotkali się na przystanku : "...ale po co to Panie ta budowa, te rozkopy, te inwestycje w mieście !!!...rozwiń całość

      Jadąc dwa tygodnie temu przez Retkinię z10 usłyszałem taką rozmowę dwóch dziadków co właśnie spotkali się na przystanku : "...ale po co to Panie ta budowa, te rozkopy, te inwestycje w mieście !!! Tutaj się kościół buduje już kilka lat i nie mają pieniędzy aby go skończyć a władza nam jakieś tunele funduje..."

      Samo życie...ogrodzić miasto, zaorać, zasiać las i zbudować jak najwięcej świątyń dla ciemnych ludzi !!! Najlepiej z cegieł właśnie rozebranych szkół... I niech se rządzi PiSzwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Obstawiam, że zmyślasz

      brrrum (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 5

      Budować należy z sensem. Misiów już wystarczy.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Sprawdziłem...

      PNP (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      Po analizie kalendarza mogę podać, że działo się to 26 marca br; panowie wsiedli na przystanku koło Lidla na Retkinii... Zapewniam, że to nie kawał... No i zapewniam, że krew mnie zalewała ale...rozwiń całość

      Po analizie kalendarza mogę podać, że działo się to 26 marca br; panowie wsiedli na przystanku koło Lidla na Retkinii... Zapewniam, że to nie kawał... No i zapewniam, że krew mnie zalewała ale udałem, że nie słyszę aby nie być posądzonym o podsłuchiwanie !

      Takie są niestety nastroje ludzi starszych zmanierowanych Radiem Maryja...zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      sens ma wiadukt w ciągu Kopcińskiego / Rydza - patrz ukształtowanie terenu

      gauczo stiwen (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 4

      natomiast proponowany przez Zdanowską wiadukt w ciągu Piłsudskiego jest absolutnie bez sensu - za to drogi i nabija tylko kasę firmie budowlanej i ew. kolesiom tejże.
      Nigdzie nie znalazłem...rozwiń całość

      natomiast proponowany przez Zdanowską wiadukt w ciągu Piłsudskiego jest absolutnie bez sensu - za to drogi i nabija tylko kasę firmie budowlanej i ew. kolesiom tejże.
      Nigdzie nie znalazłem uzasadnienia Zdanowskiej, dlaczego to niby nie można zrobić wiaduktu w ciągu Kopcińskiego / Rydza - czyżby był za tani ?zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      jednak sens ma w ciągu Piłsudskiego

      Inżynier (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      Ukształtowanie terenu jest tylko jednym z parametrów, które należy brać pod uwagę. Najważniejszy jednak jest SENS budowy. Dla wszystkich fachowców jest oczywiste, że po zbudowaniu autostrady A1 i...rozwiń całość

      Ukształtowanie terenu jest tylko jednym z parametrów, które należy brać pod uwagę. Najważniejszy jednak jest SENS budowy. Dla wszystkich fachowców jest oczywiste, że po zbudowaniu autostrady A1 i bezpośredniego zjazdu na Rokicińską ruch w kierunku do miasta (czyli Piłsudskiego) zwiększy się bardzo znacznie. Mieszkańcy Śródmieścia, Chojen czy Retkini będą tędy wyjeżdżać do Warszawy, Gdańska, Poznania czy na Mazury. Spadnie znaczenie dojazdu Brzezińską i spadnie ruch tranzytowy samochodów ciężarowych przez Kopcińskiego. Oznacza to, że wzrośnie natężenie ruchu na trasie WZ, a spadnie na Kopcińskiego. Nie ma więc logicznego uzasadnienia dla wiaduktu wzdłuż Kopcińskiego, a jest uzasadnienie dla wiaduktu na Piłsudskiego. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Trafne uwagi

      W (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 12 / 9

      Generalnie mało zgadzam się z PiS w Łodzi, ale tutaj trafili w sedno cyt: " - Komu w ogóle ten most jest potrzebny? Niewątpliwie firmom budowlanym. Wydaje się też, że jest potrzebny prezydent...rozwiń całość

      Generalnie mało zgadzam się z PiS w Łodzi, ale tutaj trafili w sedno cyt: " - Komu w ogóle ten most jest potrzebny? Niewątpliwie firmom budowlanym. Wydaje się też, że jest potrzebny prezydent Zdanowskiej do podtrzymania mitu, że w Łodzi bardzo dużo się buduje."

      Pani prezydent z wykształcenia i zawodu budowlaniec, ma sporo znajomych w branży, a pewną firmę z ul. Bratysławskiej zna najlepiej. Druga w rankingu jest firma na S, o rodowodzie skandynawskim.

      Podwieszany wiadukt super sprawa, można sporo zarobić.
      A tak na marginesie, to trasa Konstytucyjna rozwiązała by ten problem, a przy okazji rozkorkowała pół miasta.
      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Stop trasom takim jak planowana Konstytucyjna

      brrrum (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 5

      Teraz, po wprowadzeniu zakazu ruchu tirów, widać jak można w Łodzi żyć lepiej. Będzie A1, będzie okazja odetchnąć od tirów na stałe.

      Wzdłuż osiedli należy budować drogi typu bulwar - z...rozwiń całość

      Teraz, po wprowadzeniu zakazu ruchu tirów, widać jak można w Łodzi żyć lepiej. Będzie A1, będzie okazja odetchnąć od tirów na stałe.

      Wzdłuż osiedli należy budować drogi typu bulwar - z przeznaczeniem na ruch do 50 km/h, zatokami postojowymi, alejami spacerowymi i drogami rowerowymi, a nie trasy szybkiego ruchu.
      Nie róbmy z Łodzi miasta przelotowego dla samochodów - niech to miasto będzie dla mieszkańców żyjących na łódzkich osiedlach!zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama