- To największe na świecie wydarzenie, w którym bierze udział ponad 100 państw i organizacji pozarządowych. Polska ma na wystawie jeden z największych pawilonów, zlokalizowany w samym centrum terenów wystawienniczych. Przez pół roku w pawilonie będzie promowana polska kultura, dorobek technologiczny oraz poszczególne regiony - tłumaczy Maciej Riemer z zespołu ds. Expo w łódzkim magistracie.
Łódź będzie się promować dopiero jesienią, od 28 września do 4 października. W przygotowaniu łódzkich dni w Mediolanie biuro ds. Expo wspiera Biuro Promocji turystyki i Współpracy z Zagranicą.
- Robimy wszystko, by te dni były wyjątkowe, kreatywne i designerskie - podkreśla Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą. - Przede wszystkim promować będziemy się poprzez projekcje multimedialne, które choć na kilka minut przeniosą do Łodzi osoby zwiedzające wystawę. Podjęliśmy już działania i poprosiliśmy 8 firm architektonicznych oraz agencji eventowych o przygotowanie scenariusza takich projekcji. Komisja, która została powołana, wybierze najlepszy scenariusz i w połowie maja będziemy mogli zaprezentować łodzianom, jak te łódzkie dni będą wyglądały. Mam nadzieję, że nie zabraknie nam środków do zaprezentowania się w centrum Mediolanu. Chcemy by promocja Łodzi wyszła poza tereny Expo.
Miasto ma przeznaczyć na działania w Mediolanie ponad 500 tys. zł. Przygotowane projekcje może obejrzeć do 150 tys. osób w ciągu jednego tygodnia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?