Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

MATURA 2015: Język ANGIELSKI - poziom podstawowy [PYTANIA, ARKUSZE CKE, ODPOWIEDZI]

mred
MATURA 2015: Język angielski - poziom podstawowy [PYTANIA, ARKUSZE, ODPOWIEDZI]
MATURA 2015: Język angielski - poziom podstawowy [PYTANIA, ARKUSZE, ODPOWIEDZI] Łukasz Kasprzak
MATURA 2015 z języka angielskiego wypełni cały trzeci dzień egzaminów maturalnych 2015. W środę, 6 maja o godzinie 9 absolwenci szkół średnich rozpoczęli maturę pisemną 2015 z języka angielskiego na poziomie podstawowym. O godzinie 14 rozpocznie się test z angielskiego na poziomie rozszerzonym i dwujęzycznym. Po MATURZE 2015 z języka angielskiego opublikujemy PYTANIA, ARKUSZE, TRANSKRYPCJE i ODPOWIEDZI.

MATURA 2016 ANGIELSKI - poziom podstawowy i rozszerzony [ODPOWIEDZI, ARKUSZE, PYTANIA, TRANSKRYPCJE]

MATURA 2015: JĘZYK ANGIELSKI - poziom podstawowy [PYTANIA, ARKUSZE, ODPOWIEDZI]
(znajdziecie w tym artykule po egzaminie)

MATURA 2015 z języka angielskiego na poziomie podstawowym rozpoczęła się w środę, 6 maja o godzinie 9. Maturzyści na początek słuchają nagrania, a następnie przystępują do rozwiązywania zadań. Egzamin z angielskiego na poziomie podstawowym trwa 120 minut.

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [ODPOWIEDZI] - FORMUŁA NOWA MATURA

ZADANIE 1
1.1 FALSE
1.2 TRUE
1.3 FALSE
1.4 TRUE
1.5 FALSE

ZADANIE 2
2.1 C
2.2 E
2.3 B
2.4 A

ZADANIE 3
3.1 C
3.2 A
3.3 C
3.4 B
3.5 C
3.6 A

ODPOWIEDZI NA KOLEJNYCH STRONACH

***

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [ODPOWIEDZI] - FORMUŁA STARA MATURA

ZADANIE 1
1.1 TRUE
1.2 FALSE
1.3 FALSE
1.4 TRUE
1.5 FALSE

ZADANIE 2
2.1 B
2.2 D
2.3 F
2.4 C
2.5 E

ODPOWIEDZI NA KOLEJNYCH STRONACH

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [ARKUSZE] - FORMUŁA NOWA MATURA

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [TRANSKRYPCJE] - FORMUŁA NOWA MATURA

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [ARKUSZE] - FORMUŁA STARA MATURA

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [TRANSKRYPCJE] - FORMUŁA STARA MATURA

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [PYTANIA]

Na egzaminie maturalnym 2015 z języka angielskiego na poziomie podstawowym maturzyści musieli się zmierzyć m.in. z napisaniem maila do kolegi z Anglii, w którym należało opisać przygotowania i udział w biegu.

Brakujące zdania należało uzupełnić w tekście o gwiazdach serialu „Star Trek” oraz w tekście dotyczącym systemu pożarowego, który działał w lodowym budynku.

Z kolei w części dotyczącej czytania ze zrozumieniem pojawiły się treści o wieżowcu w Londynie oraz o podróży do Nowej Zelandii, którą odbył wnuczek autora "Władcy Pierścieni", J.R.R. Tolkiena.

W panelu dotyczącym rozumienia ze słuchu jedno z zadań dotyczyło hałasu. Opowiadały o nim różne osoby np. specjalista badający natężenia dźwięku. Trzeba było potem zaznaczyć, która z nich mogła wypowiedzieć daną kwestię. Inne zadanie związane było z sylabowaniem, a maturzyści zaznaczali opcję prawda, bądź fałsz.

Matura pisemna z języka obcego nowożytnego na poziomie podstawowym jest egzaminem obowiązkowym. Aby otrzymać świadectwo dojrzałości, "podstawę" z języka obcego trzeba zaliczyć na powyżej 30 proc.

MATURA 2015. Język angielski - poziom podstawowy, rozszerzony [PRZYKŁADOWE ARKUSZE, AUDIO]

MATURA 2015 Z ANGIELSKIEGO POZIOM PODSTAWOWY. ŚCIĄGNIJ NAGRANIE (PLIK MP3)

Język angielski jest najchętniej wybieranym przez maturzystów językiem obcym. Chęć zdawania na maturze języka angielskiego zadeklarowało w tym roku ponad 172 tys. maturzystów z liceów ogólnokształcących, czyli prawie 90 proc. absolwentów tych szkół oraz ponad 101 tys. absolwentów z techników (ok. 85 proc.).

Czytaj również: MATURA 2015: Egzamin maturalny 2015 od 4 do 29 maja [TERMINY, ARKUSZE, ODPOWIEDZI]

MATURA 2015:**Wszystko o egzaminach maturalnych 2015**

MATURA 2015: Egzaminy maturalne 2015 [PYTANIA, ARKUSZE CKE, ODPOWIEDZI]:
MATURA 2015: język POLSKI - poziom podstawowy [PYTANIA, ARKUSZE CKE, ODPOWIEDZI]
MATURA 2015: MATEMATYKA - poziom podstawowy [ZADANIA, ARKUSZE CKE, ODPOWIEDZI]

MATURA 2015: Maturzysta obowiązkowo przystępuje do:

  • dwóch egzaminów w części ustnej
  • czterech egzaminów w części pisemnej

Obowiązkowe egzaminy w części ustnej:‎

  • egzamin z języka polskiego (bez określania poziomu)‎
  • egzamin z języka obcego nowożytnego (bez określania poziomu)‎

Obowiązkowe egzaminy w części pisemnej:‎

  • egzamin z języka polskiego (na poziomie podstawowym)‎
  • egzamin z matematyki (na poziomie podstawowym)‎
  • egzamin z języka obcego nowożytnego (na poziomie podstawowym)‎
  • egzamin z wybranego przedmiotu dodatkowego (na poziomie rozszerzonym)‎

Absolwenci szkół lub oddziałów z językiem nauczania mniejszości narodowej obowiązkowo przystępują ‎także do egzaminu z języka tej mniejszości zarówno w części ustnej (bez określania poziomu), jak i w ‎części pisemnej (na poziomie podstawowym).‎

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [ODPOWIEDZI] - FORMUŁA NOWA MATURA

ZADANIE 4
4.1 C
4.2 E
4.3 F
4.4 D

ZADANIE 5
5.1 A
5.2 C
5.3 B

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [ODPOWIEDZI] - FORMUŁA NOWA MATURA

ZADANIE 6
6.1 D
6.2 C
6.3 C
6.4 A
6.5 B

ZADANIE 7
7.1 E
7.2 B
7.3 D

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [ODPOWIEDZI] - FORMUŁA NOWA MATURA

ZADANIE 8
8.1 B
8.2 A
8.3 B
8.4 C
8.5 A

ZADANIE 9
9.1 C
9.2 A
9.3 A
9.4 B
9.5 B

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [ODPOWIEDZI] - FORMUŁA STARA MATURA

ZADANIE 3
3.1 B
3.2 A
3.3 C
3.4 B
3.5 C

ZADANIE 4
4.1 B
4.2 G
4.3 A
4.4 H
4.5 D
4.6 E
4.7 C

MATURA 2015: Język angielski – poziom podstawowy [ODPOWIEDZI] - FORMUŁA STARA MATURA

ZADANIE 5
5.1. The author arrived in Tupelo so early that he was the first visitor in the house. F
5.2. The author of the text was born before Elvis died. T
5.3. The visitors’ book shows that the house attracts tourists mainly from the US. T
5.4. The remarks the author read in the visitors’ book were short. T
5.5. The town of Tupelo has many shops selling Elvis souvenirs. F
5.6. The author explains why his visit to Elvis Presley’s birthplace was disappointing. F

ZADANIE 6
6.1. Mrs. Bates was attacked
D. on her way home.
6.2. The boy fell down because
B. the purse he grabbed was heavy.
6.3. When Mrs. Bates got home with the boy, she
A. asked him to have a wash.
6.4. The boy wanted to steal the woman’s purse because he
B. wanted to buy something.
6.5. The boy sat on the far side of the room because
B. he wanted the woman to see him.
6.6. While they were eating, the woman
A. told the boy something about her job.
6.7. The story is about
C. a boy who attacks a woman.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki