MATURA 2015 ANGIELSKI [ARKUSZE, ODPOWIEDZI]
Barcelona Bayern - transmisja LIVE
Teraz urzędnicy ZDiT mówią, że wszystko zależy od wykonawcy trasy W-Z, czyli Mostów Łódź. To on wynajął podwykonawcę odpowiadającego za montaż wyprodukowanej przez niemiecką firmę membrany. Pokrycie dachu ma być kropką nad i centrum przesiadkowego, więc wykonawca ma czas... do końca budowy centralnego odcinka trasy W-Z, czyli do 30 września.
Okazuje się, że wiata nie jest jeszcze gotowa do zadaszenia.
– Musi zostać pomalowana i zabezpieczona antykorozyjnie. Myślę, że rozkładanie membrany rozpocznie się na dniach – mówi Wojciech Kubik z biura prasowego ZDiT.
Ma to potrwać około dziesięciu tygodni.
Przypomnijmy: dach centralnego przystanku ma być pokryty 3 tys. metrów kwadratowych cienkiej, półprzezroczystej membrany. Będzie kolorowa: żółto-fioletowo-czerwono-błękitna, podobna do witrażu. Jest ponoć niezwykle wytrzymała, odporna na różne warunki atmosferyczne. Niektóre jej fragmenty oraz rynny odprowadzające wodę będą podgrzewane, aby zimą nie zalegał na niej śnieg. Ściany wiaty do wysokości 4 metrów mają być szklane, a wyżej będzie również folia, tyle że bezbarwna. Nawierzchnię peronów pokryje biały granit, a cała konstrukcja zostanie podświetlona. Koszt budowy przystanku to 8 mln zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]
- Tamara Arciuch pokazała syna. Znacie go z telewizji, choć bardzo się zmienił [FOTO]
- Niespodziewane problemy u Cichopek i Kurzajewskiego. Poprosili o pomoc ekspertkę
- Prawda o tajemniczym związku Janiaka właśnie wyszła na jaw! Nikt tego nie wiedział