Aplikację można pobrać za pośrednictwem QR kodów, które zostały rozmieszczone na terenie centrum, a także ze sklepów Google Play i AppStore.
Jedną z nowości jest system powiadomień o promocjach w sklepach, restauracjach i innych punktach, które są rozsyłane za pomocą tzw. beaconów, czyli niewielkich nadajników. Na terenie Manufaktury znajduje się ich 300. Aby z nich skorzystać trzeba ściągnąć aplikację, włączyć w telefonie lokalizację GPS i Bluetooth. Gdy użytkownik będzie przechodził w zasięgu beaconów, otrzyma powiadomienia o promocjach i ofertach specjalnych.
- Jest to system do tego stopnia inteligentny, że zapamiętuje nasze preferencje w wyborze poszczególnych miejsc - mówi Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury. - W aplikacji można zaznaczyć ulubione sklepy czy lokale, a beacony odnotują nasze wybory i przy następnej wizycie w pierwszej kolejności pokażą oferty, które najbardziej nas interesują.
Aplikację stworzyła łódzka firma MobileMS.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?