Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Internetowe Rewolucje Google Polska już trwają ZOBACZ

q
Internetowe Rewolucje Google Polska
Internetowe Rewolucje Google Polska
Internetowe Rewolucje 2015 Google Polska: Od początku lipca firma Google Polska prowadzi w woj. śląskim pilotaż projektu Internetowe Rewolucje. Jego celem jest przeszkolenie tysiąca przedsiębiorców, przedstawicieli małych i średnich firm z województwa śląskiego w zakresie kompetencji cyfrowych - tak, aby firmy potrafiły skuteczniej wykorzystywać możliwości internetu w biznesie. Do akcji włączył się Dziennik Zachodni - zapraszamy na bezpłatne szkolenia i warsztaty z firmą Google. Trwać będą od 27 do 31 lipca w redakcji przy ul. Baczyńskiego 25a w Sosnowcu-Milowicach.

INTERNETOWE REWOLUCJE 2015:

Dzięki bezpłatnym szkoleniom i warsztatom przedsiębiorcy będą w stanie nie tylko wprowadzić rozwiązania internetowe w swojej działalności, ale przede wszystkim zrobić to świadomie i w optymalny dla swoich potrzeb sposób. Dla niektórych firm może to oznaczać po prostu obecność w internecie, dla innych nastawienie na użytkowników internetu mobilnego, wdrożenie sprzedaży internetowej lub wykorzystanie narzędzi w chmurze, niektóre z kolei mogą rozpocząć cyfrowy eksport.

Śląski pilotaż jest dopiero początkiem. Projekt Internetowe Rewolucje firmy Google jest długofalowy i zakłada przeszkolenie do końca 2016 roku 100 tys. przedsiębiorców z całej Polski. Powstaje również platforma online z bazą wiedzy.

Miło nam poinformować, że i „Dziennik Zachodni” aktywnie włączył się w tę akcję. Otwarte szkolenia oraz indywidualne warsztaty będą się odbywać w naszej redakcji od 27 do 31 lipca. Serdecznie zapraszamy – rejestrować można się na stronie www.internetowerewolucje.pl

Szkolenia i warsztaty odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku w 2 turach o godz. 10 i 14. Składają się z godzinnego wykładu oraz 2-godzinnych indywidualnych warsztatów dostosowanych do specyfiki firmy.

- Gospodarka internetowa rośnie dwa razy szybciej niż PKB naszego kraju. To jest potencjał, który musimy dobrze wykorzystać. Przedsiębiorcy, którzy potrafią skutecznie używać narzędzi internetowych w swojej działalności, są w stanie dotrzeć do dużo większej bazy klientów, łącznie z klientami zagranicznymi. Dużo szybciej zwiększają przychody i zatrudnienie - mówiła Agata Wacławik-Wejman z Google podczas uroczystego rozpoczęcia projektu, które odbyło się 6 lipca w Śląskim Centrum Społeczeństwa Informacyjnego w Katowicach.
Do osiągnięcia jest bardzo wiele. Dziś Polska wciąż jest jednym z 5 krajów Unii, w których małe i średnie firmy wdrażają technologię najwolniej. Wciąż zaledwie 17 procent polskich przedsiębiorstw wykorzystuje internet do sprzedaży. Tylko 17 procent firm jest obecnych w mediach społecznościowych. Tymczasem w UE jest to już 40 procent.

Czytaj również: O Internetowych Rewolucjach rozmawiamy z Agnieszką Hryniewicz-Bieniek, dyrektorem Google Polska

Zainteresowani programem przedsiębiorcy ze Śląska mogą rejestrować się poprzez stronę www.internetowerewolucje.pl

Zobacz, gdzie są jeszcze wolne miejsca na szkolenia i warsztaty w ramach Internetowych Rewolucji firmy Google Polska

  • Park Naukowo-Technologiczny w Gliwicach (ul. Konarskiego 18C). 15 - 24 lipca
  • BZ WBK w Chorzowie (ul. Katowicka 72). 13 - 17 lipca
  • Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego w Katowicach (ul. Powstańców 34). 14 - 16 lipca
  • Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej (ul. Cieplaka 1C). 20 - 24 lipca
  • BZ WBK w Rybniku (ul. Zamkowa 3). 20 - 24 lipca
  • BZ WBK w Tychach (ul. Bałuckiego 4). 27 - 31 lipca
  • BZ WBK w Częstochowie (ul. Piłsudskiego 5) 27 - 31 lipca
  • Dziennik Zachodni w Sosnowcu (ul. Baczyńskiego 25a) 27 - 31 lipca
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera