- Podpisałam umowę dostarczoną przez kuriera, a dopiero później dokładnie ją przeczytałam - mówi nasza Czytelniczka. - Okazało się, że zostałam abonentką Telekomunikacji Novum. Poczułam się oszukana, na szczęście znajoma powiedziała mi, że w ciągu 10 dni mogę się z tego wyplątać i złożyć rezygnację z umowy. Tak od razu zrobiłam, chciałabym jednak przestrzec innych przed tą firmą.
Wioletta Kalinowska, rzeczniczka Telekomunikacji Novum, zapewnia, że firma szkoli konsultantów i zwraca im uwagę, by nie podszywali się pod konkurencję. - Przygotowaliśmy bardzo dobrą ofertę i zależy nam, by firma była identyfikowana z tym produktem - przekonuje Kalinowska.
Sygnały o podszywaniu się pod Telekomunikację Polską przez Novum docierają coraz częściej do Marii Piskier, rzeczniczki TP SA.
- W związku z tym zdecydowaliśmy się uruchomić specjalną bezpłatną linię informacyjną 800 500 005. Pod tym numerem doradcy TP wyjaśnią wszelkie wątpliwości, a przede wszystkim potwierdzą, czy faktycznie mamy do czynienia z przedstawicielem TP - mówi Maria Piskier. - Klient może zgłosić nadużycie, upoważniając TP do występowania wobec operatora alternatywnego i do ewentualnego złożenia zawiadomienia o przestępstwie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?