Na profilu seminarium pojawiły się zdjęcia księży w roli budowlańców w kaskach i z narzędziami murarskimi. "Kościół w budowie. Wstęp wolny" głosi hasło na charakterystycznej dla Demotywatorów czarnej ramce. "Zapraszajcie swoich znajomych" apeluje seminarium.
- To inicjatywa naszych kleryków, którzy na co dzień używają Facebooka do komunikacji - mówi ks. Jacek Kacprzak, prefekt seminarium, który sam ma konto na Facebooku, a czasem przegląda Demotywatory. - Kiedyś pojawiały się głosy, że internet ogranicza kontakty twarzą w twarz, ale teraz nikt tak nie myśli. To normalna platforma komunikacji - mówi ks. Kacprzak.
Reklamowane nietypowo rekolekcje przeznaczone są dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów. Odbędą się w dniach 10 - 12 lutego. Wcześniej trzeba się na nie zapisać.
Łódzkie seminarium słynie z nietypowych akcji marketingowych. Jesienią ubiegłego roku stało się sławne na całą Polskę dzięki akcji "Zostań klerykiem na 48 godzin". Kilka dni temu pomysł pomysł łodzian skopiowało seminarium w Kielcach.
CZYTAJ TEŻ:
* Łódź: na 48 godzin zostali klerykami w seminarium
* Coraz mniej łodzian chce iść do seminarium
* Inauguracja roku w Wyższym Seminarium Duchownym [ZDJĘCIA]
Matylda Witkowska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?