Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PGE zamyka biuro obsługi klienta na Retkini

Alicja Zboińska
Artur Kostkowski
Złe wieści dla mieszkańców Retkini. Podpisanie lub zmiana umowy na dostawę prądu i zapłata rachunków nie będą się już odbywały w Biurze Obsługi Klienta "Retkinia", który mieści się w DH Piaski. Klienci będą musieli jechać do śródmieścia, BOK "Retkinia" bowiem zostanie zlikwidowany. Zmiany zostaną wprowadzone od 1 marca.

- Dla mnie to duży problem - mówi pani Krystyna z ul. Wyszyńskiego. - Do tej pory wszystkie rachunki płaciłam w tym oddziale, kosztowało to 0,99 zł. Nie jest to duża suma, poza tym do tego domu handlowego mam bardzo blisko. Oszczędzałam więc czas i pieniądze. Teraz będę musiała jeździć na al. Kościuszki, dla starszej schorowanej osoby to cała wyprawa, zwłaszcza zimą, gdy jest bardzo ślisko.

PGE nie ma jednak dobrych wieści dla klientów.

- BOK "Retkinia" z dniem 1 marca zostaje przeniesiony do biura, który mieści się przy al. Kościuszki 123 - informuje Alicja Litwin-Wołek, specjalista ds. wizerunki PGE Obrót S.A. - Zakończona zostanie też tam obsługa kasowa, która będzie się odbywać w czterech punktach: al. Kościuszki 123 i Tuwima 56 w Łodzi oraz ul. Wschodniej 1/3 w Zgierzu i w Pabianicach przy ul. Piłsudskiego 4.

Alicja Litwin-Wołek przypomina też, że już od zeszłego roku nie obowiązuje rejonizacja i łodzianie mogą załatwiać sprawy w dowolnym biurze obsługi klienta.

Zapisz się do newslettera

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki