Chodzi o szyny: IKEA 365+ SÄNDA 70 (numer artykułu: 801-316-86) i IKEA 365+ SÄNDA 114 (numer artykułu: 601-316-92) od dostawcy 21338, z datownikiem 1134 - 1208, które były sprzedawane od września ub. roku do marca tego roku.
Osoby, które mają w domu te szyny, powinny odnieść je do najbliższego sklepu, gdzie otrzymają zwrot pieniędzy za zakupy lub nowe elementy, wolne od wad. Bliższe informacje na ten temat można uzyskać pod nr tel. (22) 334-45-55.
CZYTAJ TEŻ:
* Zamieszkali w IKEI [ZDJĘCIA]
* Dwóch Polaków podkładało bomby w sklepach IKEA
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?