Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Przeciążone telefony w elektrowni

Marcin Bereszczyński
Paweł Nowak / Polskapresse
Nie można dodzwonić się do elektrowni, bo... dzwoni tam zbyt wiele osób. To nie żart, tylko oficjalne wytłumaczenie faktu, że nie sposób połączyć się z konsultantem Contact Center w PGE Obrót SA Oddział I z siedzibą w Łodzi.

- Od dwóch dni, o różnych porach, próbuję dodzwonić się do elektrowni w sprawie wskazań licznika prądu - powiedział nam Marian Kazimierczak z Łodzi. - Za każdym razem słyszę, że mam czekać na połączenie z konsultantem. Wiszę na słuchawce pół godziny i nic...

Sprawdziliśmy. Okazało się, że na połączenie trzeba czekać nawet dłużej, niż pół godziny.

- Wynika to z dużej liczby połączeń przychodzących, szczególnie dotyczących awarii i przerw w dostawie prądu spowodowanych gwałtownie zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi - wyjaśnia Alicja Litwin-Wołek z biura zarządu PGE Obrót SA. - Zdarza się, iż w godzinach szczytu system jest przeciążony i czas oczekiwania się wydłuża. Za trwające niedogodności przepraszamy. Postaramy się jak najszybciej wdrożyć rozwiązania systemowe oraz zorganizować tak naszą obsługę, aby w przyszłości przeciwdziałać sytuacjom mogącym mieć realny wpływ, na jakość świadczonych przez nas usług.

Dzwoniąc do Contact Center pod nr. tel. 42 275 30 00 można otrzymać informacje dotyczące analizy i wystawiania faktur, windykacji należności, zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży oraz reklamacji dotyczącej działania liczników.

Damy ci więcej - zarejestruj się!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki