Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Internetowy sklep Tesco nie dla wszystkich mieszkańców Łodzi

Alicja Zboińska
archiwum Polskapresse
Miało być wygodnie, łatwo, a przede wszystkim bez wychodzenia z domu. Tak reklamowała się sieć hipermarketów brytyjskich Tesco, gdy uruchamiała sklep internetowy w Łodzi. Szybko okazało się jednak, że z tej opcji nie mogą skorzystać wszyscy łodzianie, choć teoretycznie e-Tesco obejmuje swoim zasięgiem całą Łódź.

Przekonała się o tym pani Agnieszka, która mieszka na Janowie. Chciała zamówić jedzenie do domu, ale w jej miejscu zamieszkania dostawy nie są realizowane.

- Wracałam z zagranicznych prawie dwutygodniowych wakacji - mówi pani Agnieszka. - Zostawiłam pustą lodówkę. Znajomi, z którymi spędzałam urlop, byli w takiej samej sytuacji. Dzień przed powrotem zalogowali się do sklepu internetowego Tesco, wybrali artykuły spożywcze, a ich odbiór wyznaczyli na dzień powrotu z wojaży. Chciałam zrobić tak samo, ale komunikat ze strony głosił, że dostawa w mojej okolicy nie jest możliwa. Moi znajomi mieszkają na Widzewie, nasze domy dzielą zaledwie trzy kilometry. Czuję się poszkodowana.

W takiej samej sytuacji jest Grażyna Kaczmarska, która mieszka w rejonie Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. - O internetowym sklepie Tesco powiedział mi syn - tłumaczy pani Grażyna. - Uznałam, że warto zamówić napoje, proszek do prania i inne ciężkie i nieporęczne rzeczy. Wolę zapłacić kilka złotych za dostawę, a zresztą dojazd samochodem czy skasowanie biletu w autobusie też kosztuje. Nic z tego, w tym rejonie dostaw nie ma. Nie rozumiem tego tym bardziej, że w promieniu kilku kilometrów znajduje się mniejszy market Tesco.

Klienci mają nadzieję, że sytuacja niebawem się zmieni. Jest na to szansa. - Dostawy w Łodzi realizujemy w granicach administracyjnych miasta - tłumaczy Michał Sikora, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej Tesco. - Klienci zamawiając produkty wybierają adres dostawy z rozwijalnej listy. Taka forma znacznie zmniejsza możliwość pomyłki, tzw. "literówki" przy wpisywaniu danych. W pojedynczych przypadkach może się zdarzyć, że dany adres czy ulica nie znajdują się w naszej bazie danych adresowych. Dotyczy to głównie nowych osiedli.

Przedstawiciel Tesco zapewnia, że dane są aktualizowane na bieżąco. Obiecuje też, że w ciągu kilku tygodni dostawy powinny być możliwe także pod te adresy, których obecnie nie ma na liście. Sklep internetowy Tesco w Łodzi zaczął działać na początku sierpnia. Oferuje on 18 tysięcy produktów w takich samych cenach jak w klasycznym markecie.

Obejmuje wszystkie działy sklepu: od świeżej żywności: owoców, warzyw czy wędlin, poprzez produkty dla domu, na chemii gospodarczej i jedzeniu dla zwierząt skończywszy. Przedstawiciele sieci zapewniają, że produkty dostarczane do domu będą zawsze świeże, co mają zagwarantować samochody dostawcze wyposażone w chłodnie.

Dostawy realizowane są przez cały tydzień w godzinach 10 - 22. Za zakupy płaci się kartą - przy okazji składania zamówienia lub wręcza pieniądze kurierowi przy dostawie. Koszt dostawy towaru, zależnie od wybranej godziny dostawy, wynosi od 98 groszy do 9,98 zł.

Damy ci więcej - zarejestruj się!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Internetowy sklep Tesco nie dla wszystkich mieszkańców Łodzi - Dziennik Łódzki

Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki