ZDJĘCIA Z PLANU: Spoty reklamujące Łódź. To nie będzie miasto jak z obrazka
Łódź na projekt "Promocja Marki Łódź - Centrum Przemysłów Kreatywnych" otrzymała z Unii Europejskiej milion złotych. Wkład własny miasta wyniósł 300 tys. zł.
Spoty mają prezentować cztery elementy rozwoju Łodzi tj. edukację, gospodarkę, kulturę i turystykę. Każdy z elementów prezentują inne osoby. Edukacją przedstawia Dorota Chochlewicz, założycielka Zaczarowanego Ołówka, gospodarkę Rafał Lejman, twórca marki RUSH, kulturę Michał Bieżyński, dyrektor artystyczny Fundacji Urban Forms, a turystykę Kuba Wandachowicz, współzałożyciel klubu DOM. Ponadto powstał ponad 6-minutowy film dokumentalny, którego głównym bohaterem jest Łódź przedstawiona z punktu widzenia jej wybranych mieszkańców.
Spory będą emitowane od poniedziałku zarówno w telewizji jaki i w internecie. Będzie ja można zobaczyć na Polsacie, Polsacie Sport, Polsacie Film, Polsacie Cafe oraz na portalu www.wp.pl. Najwięcej emisji zaplanowano na październik z okazji odbywającego się w Łodzi Fashion Week. Uzupełnieniem będzie emisja billboardów sponsorskich przed wybranymi programami w telewizji TVN.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?