Menu Region

UWAGA: PTS SA udaje TP SA czyli Telekomunikację Polską

UWAGA: PTS SA udaje TP SA czyli Telekomunikację Polską

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

Dziennik Łódzki

Alicja Zboińska

79Komentarzy Prześlij Drukuj
UWAGA: PTS SA udaje TP SA czyli Telekomunikację Polską UWAGA: PTS SA udaje TP SA czyli Telekomunikację Polską

PTS SA udaje TP SA czyli Telekomunikacje Polską. Łodzianin podpisał umowę z nowym operatorem wbrew swojej woli. (© Dziennik Łódzki/archiwum)

- Nic pan nie zmienia, my tylko obniżamy pański abonament do 25 zł miesięcznie, gdyż dużo ludzi od nas odchodzi na rzecz telefonii komórkowych - usłyszał pan Zdzisław z Łodzi, abonent Telekomunikacji Polskiej SA. Okazało się, że łodzianin coś jednak zmienił - a mianowicie operatora. Stał się abonentem firmy PTS SA z Wrocławia, która wcześniej znana była pod szyldem Telekomunikacji Dzień Dobry SA. Mężczyzna czuje się oszukany.
Wszystko zaczęło się od rozmowy telefonicznej. Do mężczyzny zadzwoniła konsultantka z propozycją obniżki abonamentu. Łodzianin już na wstępie zapytał, czy rozmawia z przedstawicielką TP SA, która połączyła się z Orange.

- Pytałem o to dwa razy, zakażdym razem usłyszałem potwierdzenie - mówi nasz Czytelnik. - Dla pewności powiedziałem też, że nie chcę zmieniać swojego dotychczasowego operatora, nie chcę rezygnować z jego usług. Usłyszałem kolejne zapewnienie i informację, że to z powodu rezygnacji innych abonentów na rzecz telefonii komórkowych.

Kolejne zapewnienie pan Zdzisław usłyszał od kuriera, który przywiózł umowę do podpisu.
Klient zauważył, że w nagłówku jest mowa o firmie PTS SA z siedzibą we Wrocławiu. Gdy zapytał o to kuriera, ten odpowiedział, że to z powodu reorganizacji i "tego zamieszania z Orange". Pan Zdzisław umowę podpisał. Dopiero po wyjściu kuriera zadzwonił do dotychczasowego operatora i dowiedział się, że został oszukany.

Maria Piskier z biura prasowego Telekomunikacji Polskiej SA radzi, aby pan Zdzisław zgłosił sprawę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

- Ten pan ewidentnie padł ofiarą oszustwa - mówi Maria Piskier. - Został abonentem nowej sieci wbrew swojej woli, co wyraźnie zaznaczył w rozmowie z konsultantką. W tej sprawie niewiele możemy zrobić.

Z firmą PTS SA kontakt jest wyjątkowo utrudniony. Dawna strona internetowa nie działa, na umowie pana Zdzisława nie ma też żadnego numeru kontaktowego. Gdy pracownicy działali jeszcze pod szyldem Telekomunikacji Dzień Dobry SA, zapewniali, że nie podszywają się pod TP SA. Podkreślali, że łączy ich tylko branża i podobna część nazwy. Zapewniali też, że pracownicy call center są poddawani ścisłej kontroli, a ich uczciwość jest monitorowana na bieżąco.

Z nowej umowy można bez problemu zrezygnować, ale tylko w ciągu 10 dni od jej podpisania. Dotyczy to umów zawartych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość. Firmę o rezygnacji trzeba poinformować na piśmie. Nie trzeba podawać żadnego powodu, ale jeśli transakcja dotyczyła zakupu towaru, to trzeba go odesłać, przeważnie na swój koszt, chyba że w umowie jest napisane inaczej.





Damy ci więcej - zarejestruj się!
Reklama
79

Komentarze

zwiń wszystkie wątki najnowsze najstarsze

Dodajesz jako: Gość

Ilość znaków do wpisania:

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

zaloguj się

oszukane

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Ewelina (gość)  •

Witam
Zostaliśmy również oszukani przez firmę PTS. Proszę o informacje na maila ewelinarutynka@gg.pl
Jezeli ktoś wie jak dalej postępowac czekamy na wskazówki.

odpowiedzi (0)

skomentuj

Oszuści z PTS SA dotarli do Wielkopolski

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

MaDa (gość)  •

Ja też wczoraj padłem ofiarą tych oszustów. Kurier przyszedł do mnie pół godziny przed moim zaplanowanym wyjściem z domu radząc, że dla przyspieszenia procedury podpisów mogę opuscić daty złożenia podpisu (wpisałem tylko na moim egzemplarzu). Wprowadziły mnie w błąd 2 fakty: wcześniejszy telefon od "Orange" i znajomość rozmówcy o terminie wygaśnięcia dotychczasowej umowy i propozycja obniżenia abonamentu, skoro tak rzadko korzystam z telefonu stacjonarnego.W ORANGE muszą mieć "kreta" lub hakerzy mają dostęp do bazy tej firmy. 4 godziny później zorientowałem się, że zostałem oszukany i natychmiast wysłałem listem poleconym za poświadczeniem odbioru "Odstąpienie od umowy z PTS SA" na podany w umowie adres oszustów (telefonu nie podali). Czekam na odzew. Jednocześnie przez infolinię zawiadomiłem o tym zdarzeniu firmę ORANGE. Napiszę też (zgodnie z sugestią Jagody 0808) do Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu. Dla zainteresowanych mój adres mail : mdawidow@icpnet.pl

odpowiedzi (0)

skomentuj

Ważne!!

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Jagoda0808 (gość)  •

Wszystkich oszukanych przez firmę PTS SA proszę o pisemne zgłasznie tego faktu do Prokuratury Okregowej we Wrocławiu Wydział VI, sygn. akt. 6Ds. 30/13.

odpowiedzi (0)

skomentuj

wymiar niespawiedliwości i organ sciągania długów to obecni przedstawiciele prawa

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Jeremi (gość)  •


Dnia 24.04,2014 odbyła się w sadzie rejonowym w Łodzi IV Wydział Karny rozprawa na zażalenie z dnia 31.05.2013 r (zawiadomienie o przestępstwie było złożone 23.01.2013r ).Sprawa dotyczyła oszustw na terenie całego kraju dokonywanych przez zorganizowaną grupę oszustów (prawników ) pod nazwą Telekomunikacja Dzień Dobry S. A. obecnie PTS. SA jako ofiary i źródło dochodu wybrali abonentów w wieku starszym posiadających telefony stacjonarne w TP SA , wg informacji w Teleekspresie TV z dnia 22 listopada 2013 o godz.17 oraz TVP INFO Puls Polski z dnia 9.stycznia 2014 godz.18,20 w/w grupa oszukała ponad 12 TYŚIĘCY obywateli na terenie całego kraju i proceder nadal trwa jak wynika z wpisów w internecie. Duecik prokuratorski zaangażowany w sprawę nie stwierdził przestępstwa i umorzył sprawę a następny duecik w sądzie rejonowym powtórzył racje pań prokuratorek stając w obronie swoich kolegów prawników . (pisownia małymi literami jest wyrazem braku szacunku ).

Prokuratura jako organ ochrony prawnej , stoi na straży praworządności oraz czuwa nad ściganiem przestępstw. Jak wynika z ostatnich wypowiedzi naszych obrońców prawa w sprawie AMBER GOLD uznając je za zgodne z prawem to nie ma złudzeń, że to nie są nasi obrońcy a więc zdanie przewodnie tej instytucji powinno brzmieć ---Prokuratura jako organ ochrony prawników ,stoi na straży prawnej i czuwa by nie ścigano przestępców ze środowiska prawniczego. Są to wprawdzie dwie różne sprawy, ale dotyczą tego samego środowiska oszuści (prawnicy) oszukani (osoby w podeszłym wieku) oraz organy obrońców prawa ,którzy zezwolili by karany za oszustwa założył kolejną firmę i kontynuował działalność pod nadzorem i do spółki z prawnikami co dało przewidziany skutek w postaci masowych umorzeń doniesień oszukanych obywateli na terenie całego kraju przez prokuratury i sądy., natomiast urzędy odpowiedzialne za bezpieczeństwo konsumenckie (również prawnicy ) w mediach szeroko wypowiadali się o oszukańczym procederze, ale nie podjęli ŻADNYCH działań by oszuści ponieśli jakiekolwiek konsekwencje pozostawiając oszukanych obywateli bez pomocy co skutkowało w skutecznym ściąganiu kar za zerwanie umowy.
Proceder został opracowany przez prawnika UMOWA – w lewym rogu logo i nazwa operatora., trzymając w ręku umowę (kurier) zasłaniał logo i nazwę operatora, treść umowy szczególnym drobnym drukiem co osobom starszym uniemożliwiało zauważenie nazwy operatora w środku tekstu. Ponieważ ta metoda nie sprawdzała się za każdym razem , gdy emeryt wziął do reki umowę mógł zauważyć logo i nazwę operatora wobec tego stosowano logo TP SA tak jak w moim przypadku i wielu innych opisywanych przez rzeczników naszych obrońców prawa co czytali skargi abonentów.
Podkładka sztywna z szerokim spinaczem ,dokumenty do podpisania spięte co uniemożliwiało ich przeczytanie bo kurier tylko odchylał dolną część i wskazywał miejsce do podpisu. Na wierzchu była umowa (skuteczny sposób oszustwa) na której było skserowane logo TP .S. A na miejscu logo operatora ,kurier nic nie musiał zasłaniać jedynie tylko wskazując miejsce do podpisu zasłaniał ukrytą nazwę operatora w środku tekstu. W tym miejscy należy się wyjaśnienie wstępnej procedury oszustów to telefon z promocją abonamentu i podanie się za TP. SA ,kurier dzwoniący by zapowiedzieć swoją wizytę również przedstawia się jako kurier z TP SA ,wchodząc do mieszkania opowiada historyjkę o wspaniałomyślności TP. SA która dba o stałych abonentów telefonów stacjonarnych tak nadając pokazuje umowę z logo TP SA usypiając jakąkolwiek czujność osoby starszej upewniając ją że ma do czynienia z przedstawicielem TP SA . Abonent podpisuje pierwszy druk (umowa z logo TP SA ) następnie odchyla dolną część drugiego bo druga jest dla abonenta (jak wynika ze skarg, żaden z abonentów nie otrzymał kopi umowy z oryginalnym podpisem – a podpisywali dw

odpowiedzi (0)

skomentuj

NIE DAJMY SIE ! WALCZMY !

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Lukasz (gość)  •

Prosze zglaszac swoje przypadki do Rzecznika Praw Konsumenta w Rzeszowie. e-mail:(konsument@erzeszow.pl) telefon: 17 875 46 91
Dzis dzwonila do mnie pani z biura w Rzeszowie, gdyz chce zlozyc pozew zbiorowy (WRESZCIE ktos sie za to wzial) przeciwko PTS poniewaz wiele osob z naszego regionu zglosilo sie do niej w sprawie tych oszustow. Juz na wielu stronach wyczytalem ze ludzie chca sie przylaczyc do pozwu zbiorowego ale jakos nigdy on nie mogl dojsc do skutku z roznych powodow, ale teraz wiem ze Rzeszow chce sie tym zajac wiec nie ma na co czekac tylko pisac i dzwonic bo nie mozna dluzej pozwolic dzialac bezkarnie oszustom!
A wiadome ze im bedzie nas wiecej tym lepiej. NIE DAJMY SIE OSZUSTOM. "Magiczny" wlasiciciel w/w firmy rozbija sie po swiecie na wycieczkach za nasze pieniadze... TAK BYC NIE MOZE!

odpowiedzi (0)

skomentuj

ZGLASZAC SIE

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Lukasz (gość)  •

Prosze zglaszac swoje przypadki do Rzecznika Praw Konsumenta w Rzeszowie. e-mail:(konsument@erzeszow.pl) telefon: 17 875 46 91
Dzis dzwonila do mnie pani z biura w Rzeszowie, gdyz chce zlozyc pozew zbiorowy (WRESZCIE ktos sie za to wzial) przeciwko PTS poniewaz wiele osob z naszego regionu zglosilo sie do niej w sprawie tych oszustow. Juz na wielu stronach wyczytalem ze ludzie chca sie przylaczyc do pozwu zbiorowego ale jakos nigdy on nie mogl dojsc do skutku z roznych powodow, ale teraz wiem ze Rzeszow chce sie tym zajac wiec nie ma na co czekac tylko pisac i dzwonic bo nie mozna dluzej pozwolic dzialac bezkarnie oszustom!
A wiadome ze im bedzie nas wiecej tym lepiej. NIE DAJMY SIE OSZUSTOM. "Magiczny" wlasiciciel w/w firmy rozbija sie po swiecie na wycieczkach za nasze pieniadze... TAK BYC NIE MOZE!

odpowiedzi (0)

skomentuj

OSZUSCI !

+1 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Monika (gość)  •

Zgłaszam chęć udziału w pozwie zbiorowym!!!
mój mail monica.bieniek@wp.pl

odpowiedzi (0)

skomentuj

oszustwo

+1 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

małgorzata (gość)  •

Ja rowniez zostałam wprowadzona w bład.Przedstawiono mi sie ze są z firmy Orange i chca przedłuzyc ze mną umowe oraz obniżyc dotychczasowy abonament.Nie wspomnieli o jednym drobiazgu a mianowicie ze 25 zł bedę płacic przez 3 msc a potem 50zł.dostałam rownież tel za 1zł a faktura wystawiona jest przez "Orange"ale to jest szary znaczek a nie jak oryginał pomarańczowy.Przestrzegam przed podpisywaniem umow z tą oszukańczą firmą.Przy podpisaniu umowy nie otrzymałam rownież "umowy od odstąpieniu od umowy" ani "cennika"

odpowiedzi (0)

skomentuj

oszukana

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

jola (gość)  •

Zostalam tez oszukana ale odwolalam sie do Do Prezesa Urzedu Komunikacji Elektronicznej,czekam obecnie na odpowiedz,bylam zastraszana telefonicznie ale moj operator pokierowal mnie jak mam postepowac....

odpowiedzi (0)

skomentuj

oszukana

+3 / -1

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

eda (gość)  •

wpisujcie się na wspólny pozew wystarczy wejść na stronę WsplnyPozew.com w zakładce pozwy odszukać pts i dopisać się Razem możemy więcej a w pojedynkę ciężko walczyć z tymi oszustami nie dajmy się im

odpowiedzi (0)

skomentuj
1 3 4 5 6 »
Reklama
Reklama