W butiku dostępna jest na razie tylko kolekcja damska, ale mają się także pojawić ubrania dla panów. Nie warto długo namyślać się nad kupnem, gdyż rzeczy szybko znikają ze sklepu.
- Co dwa tygodnie wymieniana jest większość kolekcji - mówi Justyna Gan, kierownik sklepu. - Oferujemy krótkie serie ubrań, nieraz są to pojedyncze sztuki, część z nich pochodzi ze światowych wybiegów. Nasza oferta adresowana jest do pań, które kochają modę i szukają czegoś unikalnego.
Uwagę klientek przyciągały m.in. sukienki. Koktajlowa biała mini z ciekawą aplikacją kosztuje 1200 zł. Za żakiet trzeba zapłacić 580 zł lub 590 zł. Droższy jest model ozdobiony złotą nitką. Z najnowszej kolekcji pochodzi czarny żakiet bez rękawów. Czarna krótka spódnica kosztuje 390 zł. Dużą popularnością cieszyły się t-shirty z kolekcji Kate Moss. Kosztują 290 zł. Jeden z nich wybrała Ilona Felicjańska.
- Zdecydowałam się też na czarne spodnie i złoty top, który wiele odsłania - powiedziała nam Ilona Felicjańska. - Moja rodzina mieszka w Pabianicach, I Love Fashion i Ptak Outlet mam więc po drodze.
Szefowie Fashion TV od pewnego czasu poszukiwali lokalizacji dla pierwszego butiku w Europie. O wyborze Rzgowa zdecydowała dobra współpraca z właścicielami Ptak Outlet.
ZOBACZ ZDJĘCIA I FILM Z POKAZU BIELIZNY
Wczoraj w I Love Fashion bawili się głównie celebryci. Od dziś zakupy może tu zrobić każdy. W sobotę natomiast zaplanowano duże atrakcje dla wszystkich. Można liczyć na promocje, a klientki będą mogły poddać się metamorfozom.
Ptak Outlet został otwarty 13 października tego roku. Budowa trwała rok. Docelowo centrum wyprzedażowe ma składać się ze 140 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W pierwszy weekend zostało otwartych 45, obecnie działa ich ponad 50. W ciągu pierwszych dwóch dni działalności centrum odwiedziło 100 tys. osób. W przyszłym roku planowane jest otwarcie pozostałej części sklepów. Wśród najemców są takie marki, jak: Tommy Hilfiger, Lacoste, Gerry Weber, Tom Tailor, Americanos, Puma, Venezia, Mohito, Gabor, Reserved. Działa tu też kraina dziecka, w której pod opieką można zostawić malucha i udać się na zakupy, a także strefa z ubraniami i pokazami młodych projektantów.
Wczoraj w Ptak Outlet został także otwarty salon firmowy marki Hi-Tec, czyli odzieży sportowej dla wymagających klientów. Z umów podpisanych z najemcami centrum wynika, że ceny w sklepach na terenie Ptak Outlet muszą być o przynajmniej 30 proc. niższe niż w innych sklepach tych sieci. Przeceny sięgają 90 procent.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?