"Od pewnego czasu mamy piękne i nowoczesne autobusy Solaris z automatami do sprzedaży biletów. Sęk w tym, że za bilety musimy płacić tylko gotówką bo taka opcja jest tylko dostępna. W połowie roku MPK obiecało, że ta sytuacja zmieni się po wakacjach bo będzie wgrane nowe oprogramowanie i wszystko będzie działać jak należy.
Niestety pod koniec 2012 roku sytuacja dalej nie uległa zmianie. Co ma zrobić pasażer gdy zabraknie mu 10 groszy? Biletu nie kupi bo kartą zapłacić nie może...
Wiele razy spotkałem się już z taką sytuacją, gdy pasażer nie mógł nabyć biletu, a później został mu wypisany mandat. Pytam tylko dlaczego skoro przewoźnik nie udostępnił wszystkich metod płatności. Proszę o pomoc w tej sprawie gdyż w siedzibie MPK takiej informacji nie uzyskałem" - napisał Pan Marek.
- Prowadzimy intensywne prace aby jak najszybciej uruchomić płatność kartami zbliżeniowymi w 45 automatach zainstalowanych w autobusach Solaris, by miały taką samą funkcjonalność jak 55 automatów zainstalowanych w autobusach Volvo. Przedłużający się czas uruchomienia tej płatności jest niezależny od MPK-Łódź. Za prace wdrożeniowe odpowiada producent automatów - otrzymaliśmy w mailu od rzecznika MPK.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?