Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Akademia Muzyczna w Łodzi zapłaci za promocję

Łukasz Kaczyński
Jedną z ważniejszych inwestycji AM jest nowa Sala Koncertowa przy al. Włókniarzy
Jedną z ważniejszych inwestycji AM jest nowa Sala Koncertowa przy al. Włókniarzy mat. prasowe
Akademię Muzyczną w Łodzi przez rok promować będzie warszawska firma PR-owa. W połowie stycznia zakończony został przetarg ogłoszony przez uczelnię. Glaubicz Garwolińska Consultants przygotuje dla uczelni m.in. strategię komunikacyjną.

Z trzech otrzymanych ofert jedna została odrzucona. Cena wybranej oferty to 123 tys. zł. Wartość zlecenia szacowana jest przez Akademię na ponad 89 tys. zł (bez VAT).

- Strategia komunikacyjna ma służyć zwiększeniu rozpoznawalności uczelni - tłumaczy prof. Cezary Sanecki, do 2012 roku rektor AM. - Akademia cieszy się dużą renomą w kraju i za granicą, ale nadchodzący rok chcemy wykorzystać na wzmocnienie naszego wizerunku poprzez promocję szeregu wyjątkowych wydarzeń zaplanowanych na najbliższe miesiące.

Jednym z takich wydarzeń jest mające odbyć się po raz pierwszy święto uczelni, połączone z dniami otwartymi. Jak mówi rektor, o renomie Akademii świadczą pozytywne oceny kolejnych akredytacji, w tym również akredytacji międzynarodowej, a także wzrost liczby kandydatów na studia.

Wydarzenia, na których promocji tak uczelni zależy, związane będą z działalnością dydaktyczną, artystyczną Akademii Muzycznej, współpracą z instytucjami kultury Łodzi (np. Muzeum Sztuki, Muzeum Włókiennictwa, innymi uczelniami artystycznymi) i regionu. Do tego dochodzi także realizacja projektów europejskich.

- W sumie mamy kilkanaście ważnych wydarzeń, których potencjał medialny warto wykorzystać - dodaje rektor Sanecki. - Szczególne znaczenie mają wszystkie przedsięwzięcia związane z poszerzeniem infrastruktury uczelni, ponieważ stwarzają one nowe perspektywy i możliwości rozwoju, w tym otwierania nowych kierunków, powiększając potencjał dydaktyczny i kulturotwórczy, a przez to potencjał miasta i regionu. To wszystko sprawia, że za rok będziemy zupełnie inną uczelnią.

Do najważniejszych inwestycji i wydarzeń należą: uroczyste otwarcie odrestaurowanej Sali Balowej w Pałacu Karola Poznańskiego - głównej siedzibie AM, rozpoczęcie rewitalizacji pałacu Karola Poznańskiego, siedziby uczelni, otwarcie Sali Koncertowej i towarzyszący temu cykl wydarzeń artystycznych (w tym spektakle).

Uczelnia przygotowuje się też do zakończenia budowy Regionalnego Ośrodka Kultury, Edukacji i Dokumentacji Muzycznej, XVII. Międzynarodowego Konkursu Muzyki Kameralnej im. Kiejstuta Bacewicza.

- Chcemy pokazać te wszystkie zmiany, promować sukcesy odnoszone przez naszych studentów, absolwentów, pedagogów i prezentować jak najszerzej międzynarodowe imprezy organizowane przez uczelnię - mówi rektor Akademii. - Zależy nam na sprawności i sile przekazu informacji oraz na dotarciu do mediów ogólnopolskich, ponieważ to dzięki nim chcemy wzmocnić pozycję na arenie międzynarodowej, poszerzyć współpracę zagraniczną, zdobywać coraz więcej studentów z zagranicy.

Akademia Muzyczna w Łodzi korzysta z usług firmy specjalizującej się w doradztwie z zakresu public relations po raz pierwszy. Opłacenie usługi zostanie sfinansowane z własnych środków uczelni.

Damy ci więcej - zarejestruj się!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki