Zorganizowany przez Wirtualną Polskę i Polską Organizację Turystyczną plebiscyt miał na celu wybór najatrakcyjniejszej i najbardziej nowatorskiej atrakcji turystycznej w Polsce. O tytuł najlepszego produktu turystycznego 2015 roku ubiegało się 16 atrakcji - po jednej z każdego województwa.
Wyboru zwycięzcy dokonali internauci, a w głosowaniu wzięło udział ponad 12 tys. osób.
Tytuł najlepszego produktu turystycznego 2015 roku zdobył łódzki Light.Move.Festival., który otrzymał 3026 głosów. Kolejne miejsca zajęły Zamek Królewski w Chęcinach (2108 głosów) i Zamek w Mosznej (1285 głosów).
Łódzki Festiwal Światła otrzyma Certyfikat Internautów 2015. Certyfikat zostanie wręczony na gali podczas Targów Tour Salon, 16 października w Poznaniu.
CZYTAJ WIĘCEJ: Poznaliśmy zwycięzcę plebiscytu na najlepszy produkt turystyczny 2015 roku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?