Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak promować miasta i regiony? Debata w Urzędzie Miasta Łodzi

Paweł Patora
Celem spotkania jest zaprezentowanie dotychczasowych kampanii promocyjnych i dyskusja na temat najbardziej efektywnych form marketingu miast i regionów
Celem spotkania jest zaprezentowanie dotychczasowych kampanii promocyjnych i dyskusja na temat najbardziej efektywnych form marketingu miast i regionów Krzysztof Szymczak/archiwum Dziennika Łódzkiego
„Kreatywny marketing miast i regionów” - to temat debaty, która rozpocznie się w czwartek, 8 października, o godz. 10 w dużej sali obrad Urzędu Miasta Łodzi.

Celem spotkania, na które zostali zaproszeni przedsiębiorcy, samorządowcy, studenci, a także przedstawiciele placówek dyplomatycznych, mediów i środowisk twórczych, jest zaprezentowanie dotychczasowych kampanii promocyjnych i dyskusja na temat najbardziej efektywnych form marketingu miast i regionów.

Podczas spotkania zostaną przedstawione najskuteczniejsze i najbardziej rozpoznawalne działania promocyjne miast i regionów Polski, a także pomysły na kreatywne sposoby promocji na przykładach już zrealizowanych kampanii.

Odbędzie się też debata o innych możliwych działaniach służących promocji miast i regionów. Jak planują organizatorzy, uczestnicy debaty zastanowią się, co jeszcze można zrobić w tym zakresie; jakimi metodami.

Pierwszy referat przewidziany w programie konferencji to: „Skuteczny marketing miast i regionów. Czynniki sukcesu”. Zaprezentuje go Adam Mikołajczyk, prezes zarządu Fundacji „Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc”.

Następnie Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego, założyciel i redaktor naczelny platformy MarketingMiejsca.com.pl spróbuje odpowiedzieć na pytania „Być kreatywnym, kontrowersyjnym, pierwszym, czy wykorzystywać sprawdzone narzędzia promocji? Która z dróg jest najefektywniejsza?”.

W dalszej części debaty poruszone będą m. in. takie tematy, jak promocja miast i regionów poprzez lokalnych przedsiębiorców, a także przez organizowanie wydarzeń sportowych i muzycznych.

Organizatorami jutrzejszej narady są Regionalny Ośrodek Debaty Międzynarodowej w Łodzi oraz Instytut Nowych Technologii, we współpracy z Urzędem Miasta Łodzi.

CZYTAJ TEŻ: Expo 2015. Władze Łodzi poznały w Mediolanie konkurentów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki