Celem spotkania, na które zostali zaproszeni przedsiębiorcy, samorządowcy, studenci, a także przedstawiciele placówek dyplomatycznych, mediów i środowisk twórczych, jest zaprezentowanie dotychczasowych kampanii promocyjnych i dyskusja na temat najbardziej efektywnych form marketingu miast i regionów.
Podczas spotkania zostaną przedstawione najskuteczniejsze i najbardziej rozpoznawalne działania promocyjne miast i regionów Polski, a także pomysły na kreatywne sposoby promocji na przykładach już zrealizowanych kampanii.
Odbędzie się też debata o innych możliwych działaniach służących promocji miast i regionów. Jak planują organizatorzy, uczestnicy debaty zastanowią się, co jeszcze można zrobić w tym zakresie; jakimi metodami.
Pierwszy referat przewidziany w programie konferencji to: „Skuteczny marketing miast i regionów. Czynniki sukcesu”. Zaprezentuje go Adam Mikołajczyk, prezes zarządu Fundacji „Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc”.
Następnie Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego, założyciel i redaktor naczelny platformy MarketingMiejsca.com.pl spróbuje odpowiedzieć na pytania „Być kreatywnym, kontrowersyjnym, pierwszym, czy wykorzystywać sprawdzone narzędzia promocji? Która z dróg jest najefektywniejsza?”.
W dalszej części debaty poruszone będą m. in. takie tematy, jak promocja miast i regionów poprzez lokalnych przedsiębiorców, a także przez organizowanie wydarzeń sportowych i muzycznych.
Organizatorami jutrzejszej narady są Regionalny Ośrodek Debaty Międzynarodowej w Łodzi oraz Instytut Nowych Technologii, we współpracy z Urzędem Miasta Łodzi.
CZYTAJ TEŻ: Expo 2015. Władze Łodzi poznały w Mediolanie konkurentów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?