Historie łódzkich kamienic na banerach [ZDJĘCIA]

    Historie łódzkich kamienic na banerach [ZDJĘCIA]

    Jolanta Baranowska

    Dziennik Łódzki

    Dziennik Łódzki

    Historie łódzkich kamienic na banerach [ZDJĘCIA]
    1/4

    Przejdź do
    galerii zdjęć

    ©Grzegorz Gałasiński

    Na dwóch miejskich budynkach remontowanych w ramach "Mia100 kamienic" pojawiły się banery, na których opisano... barwne historie ich byłych właścicieli. Banery dla kamienic na ul. Piotrkowskiej 3 i Więckowskiego 9 zrobiła i sfinansowała firma projektowa RWSL.
    Na benerze, który w tym tygodniu pojawił się na budynku przy ul. Więckowskiego 9 przeczytamy historię Żyda, który w przeddzień wybuchu II wojny światowej założył tu sklepik, m.in. z lemoniadą. Baner zawieszony na kamienicy przy ul. Piotrkowskiej 3 opowiada o właścicielu hotelu, który mieścił się w tym budynku. Właściciel wiecznie wracał do domu podchmielony, a żona nie chciała go wpuszczać do środka.

    - Banery nie kosztują nas ani złotówki - mówi Tomasz Piotrowski, p.o. dyrektora biura prezydenta Łodzi. - Ich pomysłodawcą jest pracownia projektowa RWSL. Firma płaci też za ich wydruk i powieszenie.

    RWSL przygotowywała dokumentację projektową na remont ponad 20 miejskich kamienic.

    - Podobne banery pojawią się na kolejnych kamienicach - dodaje Tomasz Piotrowski. - Historie tych budynków pokazują, dlaczego przystąpiliśmy do remontu "Mia100 kamienic".

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Mój reporter

    Zadaj pytanie swojemu reporterowi!

    Chcesz wiedzieć co wydarzyło się przed chwilą na Twojej ulicy?
    Zastanawiasz się gdzie zjesz w Łodzi najsmaczniejsze lody?
    Szukasz miejsc parkingowych w centrum?
    Chcesz wiedzieć ile zarabia prezydent?
    A może masz inne pytanie związane z naszym miastem?
    Zadaj je, a nasz reporter poszuka odpowiedzi!

    Dane kontaktowe

    Dziękujemy za przesłanie pytania, prosimy o cierpliwość. Opublikujemy je na stronie Mojego_reportera kiedy redakcja rozpocznie prace nad odpowiedzią.

    Oświadczenia:

    Użytkownik, który podał w powyższym formularzu dane osobowe klikając przycisk "WYŚLIJ" potwierdza, że: (czytaj dalej)
    • został poinformowany, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do publikacji przekazanych materiałów
    • został poinformowany, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45, dla celów korzystania i publikacji przekazanych materiałów w internecie i prasie drukowanej, oznaczenia ich imieniem i nazwiskiem / nazwą autora oraz kontaktu z Użytkownikiem i korzystania przez Operatora z udzielonej mu na podstawie Regulaminu przez Użytkownika licencji
    • został poinformowany, że Polska Press Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych. Właściciel danych ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania siedzibie spółki. Nadto ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw oraz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych w zakresie przewidzianym przez przepisy. Oświadczenia woli o w/w treści powinny by ze względów bezpieczeństwa wyrażone na piśmie.

    Komentarze (4)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ortografia

    phat (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 14 / 16

    chyba Wehrmachtu

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    x

    xy (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 15 / 24

    Fajny pomysł.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Reklama wielkopowierzchniowa

    PP (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 29 / 18

    Te banery to 100% reklama wielkopowierzchniowa, jak każda inna. Skoro to jest akceptowane, a nawet popierane, za chwilę np. na cały wieżowiec ZUSu pojawi się szmata gdzie pół zajmie sympatyczne...rozwiń całość

    Te banery to 100% reklama wielkopowierzchniowa, jak każda inna. Skoro to jest akceptowane, a nawet popierane, za chwilę np. na cały wieżowiec ZUSu pojawi się szmata gdzie pół zajmie sympatyczne logo telefonii komórkowej, a drugie pół historyjka o powstaniu Łodzi. Obłuda!

    Najśmieszniejszy jest tekst: "Banery nie kosztują nas ani złotówki - mówi Tomasz Piotrowski, p.o. dyrektora biura prezydenta Łodzi." Cieszyć się, że się nic nie zarabia na pozwoleniu na powieszeniu reklamy wielkopowierzchniowej na budynku. To może mieć miejsce tylko przy własności nie-prywatnej. Rozdawać towar za darmo i się jeszcze z tego cieszyć, że się klientowi nie zapłaciło... hahaha.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Nie do końca

    fifi (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 19 / 15

    RWSL to skrót zupełnie innej nazwy, a najważniejszy przekaz w tym wszystkim to historia z kamienicy. Pewnie, że to wybieg tej firmy, ale chyba tylko można pozazdrościć pomysłu. Nikt na tym nie traci.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo