Projekt GGULIVRR@Lodz. Ponad sto godzin programowania

    Projekt GGULIVRR@Lodz. Ponad sto godzin programowania

    Jacek Losik

    Dziennik Łódzki

    Projekt GGULIVRR@Lodz. Ponad sto godzin programowania

    ©pixabay.com

    Zakończyła się 4. edycja międzynarodowego projektu GGULIVRR@Lodz. 60 studentów z Europy na UŁ programowało gry mobilne.
    Projekt GGULIVRR@Lodz. Ponad sto godzin programowania

    ©pixabay.com

    Projekt GGULIVRR@Lodz organizowany jest przez Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Łódzkiego oraz specjalistów z branży IT. Na dwa tygodnie do Łodzi przyjeżdżają studenci z zagranicy, aby wspólnie uczyć się programowania.

    Zadaniem było stworzenie aplikacji mobilnej, promującej dorobek historyczny Łodzi, jej dziedzictwo oraz potencjał kulturalny. Przy okazji, program miał promować miasto jako ważny ośrodek akademicki w Polsce i za granicą. Hasłem przewodnim było wspólne poznawanie nieznanego.

    CzytajProjekt GGULIVRR@Lodz 2015. Studenci tworzyli aplikacje związane z łódzkim EC-1 [ZDJĘCIA]

    W tym roku do Łodzi przyjechało 60 studentów z Finlandii, Irlandii, Belgii, Portugalii, Słowenii oraz Francji. Projekt zakłada interdyscyplinarność, dlatego wśród uczestników można było znaleźć m.in. informatyków, grafików, a także studentów zarządzania.

    Przybyli zostali podzieleni na 10 grup. Ze względu na temat prac, w każdym z zespołów musiał być ktoś z Polski.

    Przykładowo, jeden z zespołów przygotował aplikację Lodz Art, dzięki której poznawana jest artystyczna oferta Łodzi. Jej użytkownik otrzymuje informacje o najbliższych muralach i miejscach związanych ze sztuką, wraz z podpowiedzią jak do nich dotrzeć.


    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo