Przedsięwzięcie organizują Anna i Jakub Zającowie, którzy pochodzą z Łodzi. Teraz wracają do rodzinnego miasta. VI edycja wydarzenia odbędzie się w Centrum Nauki i Techniki EC1, w dniach 23-24 czerwca. Łódzkiej edycji festiwalu, po raz pierwszy w jego historii, będzie towarzyszyć gala Influencera Roku.
- Sytuacja bardzo się zmieniła w ciągu tych pięciu edycji - wyjaśnia Jakub Zając. - Zaczynaliśmy jako konferencja dla 150 osób, w roku 2017 odwiedziło nas półtora tysiąca gości.
Jak podają organizatorzy, pięć edycji festiwalu osiągnęło zasięg organiczny w mediach społecznościowych na poziomie 30 milionów oraz wygenerowało ponad dwa miliony interakcji.
- W tym roku planujemy 60-70 paneli z udziałem blogerów i specjalistów od mediów społecznościowych - zapewniają Anna i Jakub Zającowie.
Organizatorzy podczas tegorocznej edycji spodziewają się udziału dwóch tysięcy internetowych twórców: blogerów, youtuberów, instagramerów oraz influencerów. Łódź wyłoży na przedsięwzięcie 400 tys. zł - tzw. ekwiwalent reklamowy wydarzenia, które przewidują władze miasta to około 4 mln zł. Prezydent Hanna Zdanowska zapowiedziała, iż liczy, że współpraca będzie kontynuowana w kolejnych latach (organizatorzy na razie podpisali umowę na rok). - Liczę, że przy okazji festiwalu w milionach postów pojawi się hasztag #kochamłódź - dodaje prezydent Łodzi.
Jak zapowiadają organizatorzy See Bloggers, każdy kto tworzy w sieci, już może się zapisywać do udziału w festiwalu. Wśród tegorocznych gości specjalnych spodziewani są m.in. Katarzyna Nosowska, Urszula Dudziak, Marcin Stankiewicz i Agnieszka Hyży. A strefy z jakich składać się będzie łódzka edycja festiwalu to m.in. Beauty, Design, Kulinaria, Moda, Rozrywka, Rodzina, Turystyka.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?