Przekonała się o tym pani Agnieszka, która mieszka na Janowie. Chciała zamówić jedzenie do domu, ale w jej miejscu zamieszkania dostawy nie są realizowane.
- Wracałam z zagranicznych prawie dwutygodniowych wakacji - mówi pani Agnieszka. - Zostawiłam pustą lodówkę. Znajomi, z którymi spędzałam urlop, byli w takiej samej sytuacji. Dzień przed powrotem zalogowali się do sklepu internetowego Tesco, wybrali artykuły spożywcze, a ich odbiór wyznaczyli na dzień powrotu z wojaży. Chciałam zrobić tak samo, ale komunikat ze strony głosił, że dostawa w mojej okolicy nie jest możliwa. Moi znajomi mieszkają na Widzewie, nasze domy dzielą zaledwie trzy kilometry. Czuję się poszkodowana.
W takiej samej sytuacji jest Grażyna Kaczmarska, która mieszka w rejonie Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. - O internetowym sklepie Tesco powiedział mi syn - tłumaczy pani Grażyna. - Uznałam, że warto zamówić napoje, proszek do prania i inne ciężkie i nieporęczne rzeczy. Wolę zapłacić kilka złotych za dostawę, a zresztą dojazd samochodem czy skasowanie biletu w autobusie też kosztuje. Nic z tego, w tym rejonie dostaw nie ma. Nie rozumiem tego tym bardziej, że w promieniu kilku kilometrów znajduje się mniejszy market Tesco.
Klienci mają nadzieję, że sytuacja niebawem się zmieni. Jest na to szansa. - Dostawy w Łodzi realizujemy w granicach administracyjnych miasta - tłumaczy Michał Sikora, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej Tesco. - Klienci zamawiając produkty wybierają adres dostawy z rozwijalnej listy. Taka forma znacznie zmniejsza możliwość pomyłki, tzw. "literówki" przy wpisywaniu danych. W pojedynczych przypadkach może się zdarzyć, że dany adres czy ulica nie znajdują się w naszej bazie danych adresowych. Dotyczy to głównie nowych osiedli.
Przedstawiciel Tesco zapewnia, że dane są aktualizowane na bieżąco. Obiecuje też, że w ciągu kilku tygodni dostawy powinny być możliwe także pod te adresy, których obecnie nie ma na liście. Sklep internetowy Tesco w Łodzi zaczął działać na początku sierpnia. Oferuje on 18 tysięcy produktów w takich samych cenach jak w klasycznym markecie.
Obejmuje wszystkie działy sklepu: od świeżej żywności: owoców, warzyw czy wędlin, poprzez produkty dla domu, na chemii gospodarczej i jedzeniu dla zwierząt skończywszy. Przedstawiciele sieci zapewniają, że produkty dostarczane do domu będą zawsze świeże, co mają zagwarantować samochody dostawcze wyposażone w chłodnie.
Dostawy realizowane są przez cały tydzień w godzinach 10 - 22. Za zakupy płaci się kartą - przy okazji składania zamówienia lub wręcza pieniądze kurierowi przy dostawie. Koszt dostawy towaru, zależnie od wybranej godziny dostawy, wynosi od 98 groszy do 9,98 zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?