Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

„Jak wytresować smoka” w kinach Helios!

Dariusz Pietrzyk
Od piątku, 20 czerwca tego roku do kin Helios w Piotrkowie Trybunalskim i Bełchatowie oraz do łódzkiego kina Bałtyk wracają przyjaciele jakich mało: nastoletni Wiking mieszkający na wyspie Berk - Czkawka oraz uroczy smok Szczerbatek! Kina zaprezentują drugą już część animowanej trylogii - najnowszy film z serii „Jak wytresować smoka”!

Zapewne po obejrzeniu pierwszej części przygód bohaterów tej wyjątkowej animacji, wszystkim znane są już tajniki tresury tych, wydawałoby się, niebezpiecznych zwierząt. Co jednak zrobić, gdy poukładane już sprawy, nieco się komplikują? Ludzie, którym udało się udomowić smoki żyją teraz wspólnie w jednej osadzie. Jednak pałający żądzą zemsty Drago Bludvist szykuje się do podboju wioski i okolicznych terenów… Główni bohaterowie znów muszą ruszać na ratunek!

Tempo, z jakim rozwija się akcja, niebanalne, pełne humoru dialogi oraz kolejne przemiany głównych bohaterów – to wszystko sprawiło, że film „Jak wytresować smoka 2” został okrzyknięty najlepszą produkcją DreamWorks od czasów drugiej części „Shreka”!

Ten film, to kolejna propozycja kin Helios w Piotrkowie Trybunalskim, Bełchatowie i Łodzi dla najmłodszych! Nie znaczy to jednak, że starsi widzowie nie będą się dobrze bawili śledząc losy Czkawki i Szczerbatka – wręcz przeciwnie, „Jak wytresować smoka 2” to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto ceni pozytywną zabawę w Sali kinowej ;) Serdecznie zapraszamy!

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje obecnie 34 kinami, posiadającymi łącznie 180 ekranów i ponad 38 tys. foteli. Sieć kin Helios jest w 100% scyfryzowana. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Warszawie, Łodzi, Gdańsku i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora S.A., jednej z największych spółek medialnych w Polsce, działającej w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”, „Metra” i czasopism), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), Internetu (grupa Gazeta.pl), radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje i Rock Radio) i telewizji (współwłaściciel kanału filmowego Stopklatka TV).

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki