Polska edycja konkursu to jednocześnie eliminacje do międzynarodowego Young Creatives Competition Festiwalu Cannes Lions, który wyłoni najzdolniejsze młode zespoły, pracujące w komunikacji marketingowej. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie drużyny złożone z osób do 28. roku życia. Dla studentów przygotowano osobna kategorię.
- Konkurs doskonale wpisuje się w wizerunek łodzi, jako stolicy przemysłów kreatywnych. Mam nadzieję, że powstana u nas ciekawe projekty - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji urzędu miasta.
Na realizację projektu wszystkie drużyny będą miały dokładnie 24 godziny. Wszyscy poznają treść zadania w tym samym momencie - o godz. 17. Pomysłodawcą zadania jest Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą urzędu miasta. Zadanie, które otrzymają zawodnicy będzie związane z Łodzią i miasto będzie miało prawo wykorzystać projekt do swojej promocji.
Zwycięskie zespoły poznamy podczas Gali Klubu Twórców Reklamy 24 kwietnia w Warszawie.
CZYTAJ TEŻ: Łódź: przemysł kreatywny napędzi gospodarkę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?