Konkurs na spot reklamowy skierowany jest do profesjonalnych agencji oraz filmowców. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 maja. Zwycięzca konkursu podpisze z miastem umowę na wykonanie spotu, która opiewać będzie na 338 tys. zł. Film ma promować miasto jako centrum przemysłów kreatywnych. Trwać będzie od 4 do 8 minut. Z jego fragmentów zmontowane zostaną cztery 20-sekundowe spoty promujące łódzką kulturę, turystykę, gospodarkę i edukację. Spoty będą elementem kampanii promocyjnej w ogólnopolskich mediach. Kampania ruszy jesienią tego roku.
Regulamin konkursu na FILM PROMOCYJNY ŁODZI
To nie koniec nowych pomysłów na promocję naszego miasta. Niebawem Łódź będzie miała także własny kreatywny gadżet. W konkursie na projekt może wziąć udział każdy. Konkurs trwa do 8 maja. Koszt wyprodukowania jednego gadżetu w produkcji masowej nie może przekroczyć kwoty 30 zł. Za prawa do najlepszego projektu miasto zapłaci 5 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?