Urząd Miasta udostępnił łodzianom 2 adresy mailowe, na które można przysyłać propozycje dróg wymagających remontu:
- [email protected] - pod tym adresem można zgłaszać najbardziej zniszczone ulice, które wymagają wymiany całej nawierzchni. Maile można przesyłać do 15 marca. Po tym terminie zgłoszone ulice przejdą wstępną, techniczną weryfikację, a na stronie internetowej urzędu miasta zostanie uruchomiona sonda, w której łodzianie zdecydują, które drogi remontowane będą w pierwszej kolejności. Następnie rozpisane zostaną przetargi i w ciągu miesiąca od ich rozstrzygnięcia ruszą remonty dróg wskazanych przez mieszkańców.
- [email protected] - pod tym adresem można zgłaszać najbardziej uciążliwe i niebezpieczne dziury w drogach, które mają być łatane w pierwszej kolejności.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?