Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Leo Messi będzie reklamował piwo podczas niedzielnego Super Bowl

Jacek Kmiecik
Jacek Kmiecik
screenshot Yahoo
Argentyński atakujący zespołu amerykańskiej ligi zawodowej MLS – Interu Miami Lionel Messi i aktor i komik Jason Sudeikis, który zasłynął rolą trenera drużyny futbolu amerykańskiego w serialu „Ted Lasso”, zostali twarzami reklamy „Superior Beach” marki piwa „Michelob Ultra”, która zostanie pokazana podczas nadchodzącego Super Bowl.

Oprócz Lionela Messiego i Jasona Sudeikisa w reklamie występuje były gwiazdor zawodowej drużyny futbolu amerykańskiego NFL – Miami Dolphins, Dan Marino.

Właściciel piwa jest jednym z najdłużej działających reklamodawców

Od prawie 50 lat amerykański browar „Anheuser-Busch”, który produkuje między innymi piwo „Michelob Ultra”, emituje reklamy podczas Super Bowl i jest jednym z najdłużej działających reklamodawców. W tym roku „Anheuser-Busch” wystąpi na scenie podczas Super Bowl LVIII, prezentując dwie i pół minuty ogólnokrajowego czasu reklamowego. Dzięki temu posunięciu „Anheuser-Busch” stanie się największym reklamodawcą Super Bowl w branży piwa i napojów alkoholowych. „Budweiser”, „Michelob Ultra” i „Bud Light” zostaną pokazane na największej na świecie platformie reklamowej podczas transmisji jednego z głównych wydarzeń sportowych roku o wielomilionowym jednoczesnym zasięgu.

Messi w reklamie pozwala, aby zamiast niego przemówiły jego ruchy

Jeśli chodzi o komercyjny debiut Messiego w Super Bowl, to on pozwala, aby przemówiły jego ruchy. 8-krotny zdobywca Złotej Piłki mówi jedynie do barmana „Witam” i „Nie, Michelob Ultra”, zanim w jego stronę przetoczy się bezdomna piłka. Leo wykorzystuje okazję do zaprezentowania swoich umiejętności dryblingu, zdobytych w wersji „Quando, Quando, Quando” The Drifters. Kiedy barman krzyczy, że „Ultra” jest gotowy, Messi wykonuje doskonałe podanie, które prowadzi do bramki w zaimprowizowanym meczu piłki nożnej na plaży.

Reklama na Super Bowl kosztuje 15 milionów euro za minutę

Reklama emitowana w przerwie meczu Super Bowl jest uważana za najdroższą w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej i kosztuje 15 milionów euro za minutę.

Super Bowl LVIII z udziałem Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers odbędzie się w najbliższą niedzielę, 11 lutego, w Las Vegas.

Messi zagrał w Interze Miami w 14 meczach oficjalnych meczach we wszystkich rozgrywkach, w których strzelił 11 goli i zaliczył 5 asyst. Obecna umowa Leo o z klubem z Florydy obowiązuje do lata 2025 roku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Leo Messi będzie reklamował piwo podczas niedzielnego Super Bowl - Sportowy24

Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki