Wadium wynosi 4.800 zł (słownie cztery tysiące osiemset złotych) i było o 1.200 zł mniejsze niż wadium dla przetargu w części I. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach - jak podaje specyfikacja przetargowa - pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych.
Informację o unieważnieniu postępowania podpisał p.o. dyrektor Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi Tomasz Głuszczak.
Wsparcie z tytułu promocji poprzez sport otrzymają zatem piłkarze, koszykarze i koszykarki ŁKS, siatkarki Organiki, koszykarki Widzewa, żużlowcy Orła, rugbiści Budowlanych, a także RKS dzięki wspaniałym sukcesom lekkoatlety Adama Kszczota. najwięcej otrzymała sekcja piłkarska ŁKS - 520 tys. zł.
Jak mogło dojść do takich zaniedbań ze strony Widzewa? Czy Widzew będzie teraz dążył do unieważnienia przetargu?
- Kilkuminutowe opóźnienie we wpłacie koniecznego wadium przez Widzew wynika z tego, że długo trwała autoryzacja zleconego przelewu - poinformował nas wczoraj Marcin Animucki, prezes zarządu RTS Widzew Łódź S.A. - Zdajemy sobie sprawę, że wina leży po naszej stronie, ale dzięki uprzejmości miasta, które zapowiedziało rozpisanie kolejnego przetargu, Widzew będzie mógł jeszcze raz ubiegać się o środki na promocję przez sport.
Od klubów, które sprzedają promocyjną usługę, władze miasta wymagają m.in.: umieszczania oraz eksponowania logotypów miasta na strojach sportowych o łącznej minimalnej powierzchni liczonej na jednego zawodnika zespołu 250 cm kw.
Ponadto wykonawca (czyli klub) w ramach realizacji umowy przekaże miastu bezpłatnie: nie mniej niż 10 profesjonalnych fotografii prezentujących działalność sportową wykonawcy, w tym zdjęcia zawodników i przekazanie miastu w formie cyfrowej w rozdzielczości nie mniejszej niż 640 x 360 pikseli wraz z prawem do wykorzystywania w przygotowanych przez miasto publikacjach, kalendarzach oraz materiałach i kampaniach informacyjnych i promocyjnych; nie mniej niż łącznie 20 gadżetów z autografami zawodników zespołu, wg uznania wykonawcy: nie mniej niż 10 i nie więcej niż 20 zdjęć zespołu lub zawodników w formacie nie mniejszym, niż 24 cm x 18 cm, nie mniej niż 2 koszulki.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?