Podczas głosowania na portalu Facebook najwięcej głosów oddali na projekt łódzkiej firmy Ortografika, która tworzyła już logo dla Fotofestiwalu i Łódź Design Festiwal, czy malaturę dla pociągów Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej.
- Mieliśmy pomył, by logotyp oprzeć się na siatce naszego centrum, które ma regularną zabudowę. Centralnym jego punktem jest pl. Wolności, wokół którego można znaleźć wszystkie litery ze słowa „Expo” - mówi Marcin Dąbrowski, właściciel firmy Ortografika.
Zwycięzca otrzymał nagrodę w wysokości 5 tys. zł.
- Jest jednak bonus, bo firma, która wygrała, może zrealizować całą księgę znaków dla logotypu (red.: umieszczanych na gadżetach). W kontrakcie przewidzieliśmy wynagrodzenie w wysokości 40 tys. zł - mówi Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.
Zobacz filmowy skrót najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia - 21 marca - 27 marca 2016 roku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?