Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź: strategia marki Łódź

Monika Pawlak
W środę radni rozpoczęli dyskusję o strategii marki Łódź.
W środę radni rozpoczęli dyskusję o strategii marki Łódź. archiwum
Rada Miejska zaczęła debatę o strategii marki Łódź. Od rana radni zajmowali się tematem likwidacji szkół i protestami uczniów, nauczycieli i rodziców.

Debata - początkowo - polegała na wymianie poglądów czy potrzebna jest prezentacja projektu strategii autorstwa krakowskiej firmy Demo czy nie. O prezentację poprosił radny PiS Marek Michalik. Witold Rosset przypomniał, że radni dostali komplet dokumentów, poza tym strategia była prezentowana na komisjach rady oraz na specjalnym spotkaniu dla radnych.

- Proszę przypomnieć ilu radnych wzięło udział w spotkaniu zorganizowanym specjalnie dla nich - poprosił radny PO Bartosz Domaszewicz.

Od Bartłomieja Wojdaka, p.o. dyrektora biura promocji, usłyszał, że tylko trzynastu radnych było zainteresowanych zapoznaniem się ze strategią i dyskusją z jej autorami.

Radna Anna Adamska-Makowska z SLD poprosiła, aby nie prezentować dokumentu raz jeszcze, bo na sali czekają protestujący w sprawie likwidacji szkół. Apel nie odniósł efektu, ale prowadzący obrady Grzegorz Matuszak, wiceprzewodniczący Rady Miejskiej, dał pracownikowi firmy Demo dziesięć minut na prezentację.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki