Zgodnie z regulaminem, osoba, która chciała zmienić np. godzinę czy dzień wyjazdu, musiała zwrócić wcześniej zakupiony bilet i nabyć nowy. PKS pobierał za to opłatę - 1o procent ceny biletu. Pracownicy UOKiK uznali, że jest to niezgodne z prawem, gdyż przed rozpoczęciem podróży konsument może bezpłatnie oddać bilet.
Szefowie przewoźnika po interwencji urzędników zdecydowali się zmienić regulamin niekorzystny dla klientów. Uniknęli w ten sposób kary finansowej.
Nikt z pracowników PKS Łódź nie zdecydował się we wtorek na skomentowanie decyzji urzędu. Kierownik działu przewozów stwierdziła, że nie jest upoważniona, by rozmawiać na ten temat, prezes był natomiast nieobecny.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?