- Łódź jest miastem, w którym fashion jest numerem jeden, a nasza marka jest stricte backstage'owa. Więc jeśli chodzi o grupę docelową, to zdecydowanie jest to miejsce dla marki MAC Cosmetics. Zamierzamy współpracować z fashion designerami, a także ze szkołą filmową i szkołami makijażowymi. Myślę, że brakowało w Łodzi tej marki - mówi Anna Kwaśnik, PR manager MAC Cosmetics. - Nie tylko w samym mieście dzieje się dużo w świecie mody, ale również w Manufakturze. Organizowanych jest tu dużo pokazów mody, w których MAC Cosmetics będzie uczestniczył.
Chociaż MAC Cosmetics stawia na profesjonalny makijaż to każda łodzianka może znaleźć odpowiedni produkt w sklepie tej marki.
- W line-upie mamy około 2,5 tysiąca produktów. Z pewnością każda klientka znajdzie coś dla siebie jeśli chodzi o dobór koloru i struktury - dodaje Anna Kwaśnik.
Zgodnie z najnowszymi trendami w tym sezonie mają królować usta. Ich wyeksponowanie nie będzie trudne biorąc pod uwagę, że to atramentowe odcienie są najmodniejsze. Mile widziane jest bordo, śliwka czy granat.
Czytaj:10. Urodziny Manufaktury w Łodzi. Manufaktura Challenge. Tor przeszkód w dmuchanym zamku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?