Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Makłowicz promuje Łowicz

Tomasz Imiński
Robertowi Makłowiczowi ludowy klimat Łowicza bardzo się spodobał.
Robertowi Makłowiczowi ludowy klimat Łowicza bardzo się spodobał. Urząd Miasta Łowicza
Robert Makłowicz, znany podróżnik i krytyk kulinarny, już niebawem ma zostać ambasadorem Łowicza. Ten znany publicysta zgodził się również uczestniczyć w wakacyjnym festiwalu Księżackie Jadło, który co roku ściąga tysiące miłośników smacznej i zdrowej żywności.

Dlaczego właśnie Robert Makłowicz?

- Pomyśleliśmy, że fajnie byłoby zachęcić do współpracy znaną z telewizji postać, która ma przecież w swoim nazwisku nazwę naszego miasta - mówi Bogusław Bończak, zastępca burmistrza Łowicza. - Najpierw spotkaliśmy się z panem Makłowiczem w Warszawie. Ostatnio zaś przyjechał do naszego miasta. I tu spotkała nas miła niespodzianka.

Okazało się bowiem, że zaraz po pierwszym spotkaniu w stolicy, Robert Makłowicz przyjechał prywatnie do Łowicza, by poznać miasto, poczuć jego klimat i przyjrzeć się mieszkańcom.

- Już podczas drugiego spotkania pan Robert nie ukrywał, że miasto oczarowało go. Rozmowa o dalszej współpracy padła na podatny grunt - zdradza burmistrz Bogusław Bończak. - Ustaliliśmy, że na początek pan Makłowicz będzie szefem jury podczas zbliżającego się festiwalu Księżackie Jadło. Jednocześnie przygotowujemy szczegółową umowę, która określi nasze dalsze działania. Pan Robert wyraził chęć zostania ambasadorem miasta.

Władze Łowicza wiele sobie obiecują po współpracy z Robertem Makłowiczem.

Nowatorski program promocyjny realizuje również Rawa Mazowiecka. Słowem kluczem nowej strategii jest "gra". - I to w bardzo szerokim znaczniu - mówi Bożena Sukiennik z Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka. - Gra w sensie artystycznym, sportowym, ale i jako myślenie strategiczne. I w każdej z tych dziedzin staramy się nawiązywać do nowej strategii.
Dlatego między innymi impreza pod nazwą Dni Rawy w tym roku realizowana jest pod hasłem Rawska Majówka "W to mi graj". Wszelkie zabawy i gry wpisują się w nową kampanię promocyjną miasta.
A jak promować się będą Skierniewice? - Przygotowujemy się do kilku dużych imprez, z których nasze miasto jest najlepiej znane. Oczywiście, priorytetem jest Święto Kwiatów, Owoców i Warzyw. W tym roku chcemy też wykorzystać fakt, że jedna z ogólnopolskich gazet przyznała nam tytuł "Miasto przyjazne dla biznesu" - mówi Anna Wolińska z biura prasowego Urzędu Miasta w Skierniewicach. A co z projektem uzdrowisko, który podczas wyborów samorządowych był sztandarowym hasłem obecnych władz Skierniewic? - O uzdrowisku absolutnie nie zapominamy. Obecnie jednak jest ono dopiero w fazie projektu. Nasze działania promocyjne będą nabierały tempa w miarę postępu prac - zapewnia Anna Wolińska.
współpraca Aneta Grinberg

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki