- Nie. Projekt podświetlanych szyldów powstał jeszcze przed otwarciem w Łodzi restauracji Magdy Gessler. Stworzyliśmy jeden projekt, z którego mogą skorzystać wszyscy restauratorzy czy właściciele sklepów, którzy wynajmują lokale wokół rynku Manufaktury - tłumaczy Joanna Karpińska, rzecznik prasowy Manufaktury.
- Projekt zakłada identyczny rozmiar szyldu, ten sam materiał, z którego będzie wykonany i takie samo podświetlenie. Projekt został zatwierdzony przez miejskiego konserwatora zabytków i z tej opcji mogą teraz skorzystać wszyscy. Pani Gessler była pierwsza, ale mamy już pytania od kolejnych restauratorów.
Nad taką dodatkową reklamą zastanawiają się właściciele restauracji Tawerna Pepe Verde i Anatewki. Oprócz nich do Manufaktury wpłynęło jeszcze kilka zgłoszeń. Szyld jest jednak sporym wydatkiem, bo kosztuje kilka tysięcy złotych.
- Jeżeli taki szyld sprawi, że będziemy lepiej widoczni, to na pewno skorzystamy z tej możliwości. W przeszłości staraliśmy się o zgodę na założenie neonu nad restauracją, ale jej nie dostaliśmy. Czekamy jeszcze na wytyczne dotyczące wyglądu letnich ogródków, bo nie chcielibyśmy zasłaniać nowego szyldu parasolami - mówi Paweł Zyner, właściciel restauracji Anatewka w Łodzi.
Pojawienie się trzech nowych restauracji w Manufakturze, firmowanych przez znaną z telewizji restauratorkę, zmniejszyło liczbę klientów w innych, kultowych łódzkich restauracjach.
- Mamy stałych klientów, którzy mam nadzieję, że będą do nas wracać. Nie stawiamy na reklamę, tylko na świetną kuchnię, która zawsze jest na najwyższym poziomie. Mam nadzieję, że klienci to docenią - mówi Zyner.
ZOBACZ TEŻ: Magda Gessler w Manufakturze [ZDJĘCIA+FILM]
CZYTAJ WYWIAD: Magda Gessler: Jedzenie musi sprawiać przyjemność
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?