Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

"Młodzi w Łodzi". Eco-Hulajnoga już od następnego sezonu

Maciej Kałach
Maciej Kałach
Goldie&Oldie, firma której właściciel został nagrodzony w konkursie na biznesplan dla łodzian do 35 roku życia, zapowiada premierę „Eco-Hulajnogi”.

- Hulajnogi przestają kojarzyć się tylko jako zabawka dla dzieci. Modne stają się hulajnogi o rozmiarach roweru - opowiadał Piotr Wiśniewski, właściciel firmy Goldie&Oldie.

W poniedziałek, w towarzystwie Hanny Zdanowskiej, prezydent Łodzi, Wiśniewski zapowiedział wprowadzenie do oferty „Eco-Hulajnogi”, czyli pojazdu wyposażonego w bezszelestny napęd elektryczny, który pozwoli użytkownikowi cały czas poruszać się w pozycji wyprostowanej. „Eco-Hulajnoga” nie będzie tania: ma kosztować około osiem tysięcy złotych, a wersja bez napędu elektrycznego (ale też z aluminiową konstrukcją i obudową z naturalnego drewna - także z drewnianymi dodatkami: błotnikami i kierownicą) - około trzy tysiące złotych.

Czytaj:Młodzi w Łodzi. Rusza piąta edycja "Językowziętych"

Magistrat przygląda się firmie Goldie&Oldie, bo Piotr Wiśniewski to jeden z laureatów ostatniej edycji miejskiego konkursu „Mam pomysł na biznes” prowadzonego w ramach programu „Młodzi w Łodzi”.

Urzędnicy nagrodzili w czerwcu biznesplan „Eco-Hulajnogi” laptopem (dwa najlepsze pomysły dały ich twórcom po 20 tysięcy złotych). Piotr Wiśniewski to absolwent pedagogiki kultury fizycznej Uniwersytetu Łódzkiego. W Goldie&Oldie współpracuje z Pawłem Justyną, który skończył Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi.

Wydarzenia tygodnia w Łódzkiem. Przegląd wydarzeń 29 sierpnia - 4 września 2016 roku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki