Sprzedawca ma obowiązek przyjąć towar do reklamacji i poinformować klienta o tym, czy zostanie ona uznana. Jeżeli sklep nie odpowiada na Pana pisma i telefony, można poszukać pomocy u miejskiego rzecznika praw konsumentów lub federacji konsumentów. Przedstawiciele obu instytucji mogą skontaktować się ze sklepem w Pana imieniu.
- Biuro miejskiego rzecznika praw konsumentów w Łodzi: ul. Piotrkowska 113, telefon: (42) 638-46-56 lub 638-46-58.
- Miejski Klub Federacji Konsumentów w Łodzi - ul. Piotrkowska 82, telefon: (42) 633-08-78.
Pomoc udzielana w biurze rzecznika i federacji jest bezpłatna.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?