Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mój reporter: Co zrobić, gdy sklep nie chce uznać reklamacji i zwrócić pieniędzy?

Alicja Zboińska
Jacek Babicz/polskapresse
Napisał do nas Pan Mariusz, który po zakupie zepsutego telewizora i złożeniu reklamacji, nie otrzymał zwrotu pieniędzy. "Od 14 listopada nie mam żadnego kontaktu ze sklepem, nie odbierają telefonów ani nie odpisują na maile" - napisał do naszej redakcji.

Sprzedawca ma obowiązek przyjąć towar do reklamacji i poinformować klienta o tym, czy zostanie ona uznana. Jeżeli sklep nie odpowiada na Pana pisma i telefony, można poszukać pomocy u miejskiego rzecznika praw konsumentów lub federacji konsumentów. Przedstawiciele obu instytucji mogą skontaktować się ze sklepem w Pana imieniu.

  • Biuro miejskiego rzecznika praw konsumentów w Łodzi: ul. Piotrkowska 113, telefon: (42) 638-46-56 lub 638-46-58.
  • Miejski Klub Federacji Konsumentów w Łodzi - ul. Piotrkowska 82, telefon: (42) 633-08-78.

Pomoc udzielana w biurze rzecznika i federacji jest bezpłatna.

Damy ci więcej - zarejestruj się!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki