Partner serwisu
    Protest taksówkarzy przyniesie odwrotny skutek do...

    Protest taksówkarzy przyniesie odwrotny skutek do zamierzonego?

    Krzysztof Jędras

    Polska

    Aktualizacja:

    Polska

    Protest taksówkarzy przyniesie odwrotny skutek do zamierzonego?
    1/7
    przejdź do galerii

    ©Marek Szawdyn

    5 czerwca br. odbył się w Warszawie protest taksówkarzy, który zablokował całe miasto. - To wyglądało jak działanie we własnym interesie, a wcale nie musiało tak wyglądać - podkreślił w "Dzień Dobry TVN" prof. Adam Tarnowski, psycholog transportu.

    Dzień Dobry TVN/x-news


    Czytaj także: Warszawa: Protest taksówkarzy przeciwko Uberowi. Zablokowane ulice, utrudnienia w ruchu [ZDJĘCIA]

    - Co to miało przynieść? - zastanawiał się Emil Rau, zawodowy kierowca. W jaki inny sposób taksówkarze powinni zachęcać do korzystania ze swoich usług? Dlaczego kierowcy bywają agresywni na drogach?

    Czytaj także

      Komentarze (12)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Wielce protestują a ceny z kosmosu maja

      Kala101 (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Wczoraj a właściwie dziś w nocy zamawiam kurs z przystanku koło żyrafy w Katowicach na hajducka w chorzowie telefon taksi Katowice cena49zl lider 15 echo taksi również 15 więc o co chodzi dlaczego...rozwiń całość

      Wczoraj a właściwie dziś w nocy zamawiam kurs z przystanku koło żyrafy w Katowicach na hajducka w chorzowie telefon taksi Katowice cena49zl lider 15 echo taksi również 15 więc o co chodzi dlaczego takie rozbieżności jeśli jest ustalona stawka za km w Katowicach?zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      zniesmy licencje, kasy i taksometry!

      Przepocony Janusz z wąsem (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

      Ja jestem za zniesieniem wszystkiego! A jak! Chętnie bym sam ustalal ceny takie, jak mi pasują :) 20zl za km? Super! Gwarantuje, że każdy taksówkarz się ucieszy z ustalania własnego cennika bez...rozwiń całość

      Ja jestem za zniesieniem wszystkiego! A jak! Chętnie bym sam ustalal ceny takie, jak mi pasują :) 20zl za km? Super! Gwarantuje, że każdy taksówkarz się ucieszy z ustalania własnego cennika bez ograniczeń :) dopiero wtedy klient w D*** dostanie :)
      Będziecie płacić jak za zboże czy w taxi, czy w uber :) taaaak zniesmy ograniczenia :)!!!zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Ja pie....

      Migdał (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 2

      W taksówkach śmierdzi fajami i potem i taksiarze nie dają paragonów fiskalnych. Jeżdżę z Uberem świeżymi, pachnącymi i znacznie tańszymi autami.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Apka

      Jezdziec (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

      A jezeli chodzi o kary od itd to tez lipa. Uber nie zaplaci kary w tysiac tylko dlatego ze on nie jest pracodawca tylko dostawca aplikacji i nic wiecej. Wiec wszelkie konsekwencje prawne spadaja na...rozwiń całość

      A jezeli chodzi o kary od itd to tez lipa. Uber nie zaplaci kary w tysiac tylko dlatego ze on nie jest pracodawca tylko dostawca aplikacji i nic wiecej. Wiec wszelkie konsekwencje prawne spadaja na przewoznikow. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jezdziec

      Apka (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 2

      Jezdzilem na tej aplikacji. Moze i wyglada super na pierwszy rzut oka ale to totalne dno. Dla kierowcy strasznie male stawki za kilometr i bardzo duze prowizje do zapłaty ze praktycznie tylko...rozwiń całość

      Jezdzilem na tej aplikacji. Moze i wyglada super na pierwszy rzut oka ale to totalne dno. Dla kierowcy strasznie male stawki za kilometr i bardzo duze prowizje do zapłaty ze praktycznie tylko paliwo sie zwraca. Jesli chodzi o pasazera tez tylko na pierwszy rzut oka wyglada cudnie. Raz ze klient musi czekac czasami pol godziny w godzinach szczytu na kierowce bo on nie dojedzie do ciebie buspasem tylko musi stac w korku a dwa jesli bedzie wypadek i ten fakt zostanie zaznaczony w aplikacji to zaden ubezpieczyciel nie wyplaci odszkodowania i mozna zostac kaleka na cale zycie bez grosza. Niestety nikt tego nie widzi. Roznica w lodzi miedzy uber a taxi doslownie grosze a o wiele wieksze nie bezpieczeństwo. Taxi 2 zl za km okolo a uber (1.35 za km + ok 45 groszy za minute) stojac w korku czas bije nie ublagalnie.ale polak musi miec mysl ze zarobil mimo iz nie zarobilzwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Prowokacje

      Czuć na kilometr (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 1

      Ale się nie dziwię każdy dba o swe biznesy.pozdrawiam.klient taxi.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Haha...

      Lolo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      ..I bardzo dobrze.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      reklama ubera?

      hugo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 24 / 1

      Protestowali aby zabronić konkurencji jeździć ?dziwne ,zamiast zaprotestować i żądać takich samych warunków jak ma uber ?likwidacja koncesji taksometrów itp itd sami się wykończycie ? każdy pójdzie...rozwiń całość

      Protestowali aby zabronić konkurencji jeździć ?dziwne ,zamiast zaprotestować i żądać takich samych warunków jak ma uber ?likwidacja koncesji taksometrów itp itd sami się wykończycie ? każdy pójdzie tam gdzie jest taniej millej i przyjemniej :))))zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      I bardzo dobrze

      ....... (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 24 / 2

      Niech się sami wykoncza przez ta swoja pazerność. Bardzo dobrze ze jest konkurencja bo inaczej ta taxisiarska mafia by z nas zdzierala kase.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      krowka

      w paski (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 24 / 3

      Trzeba prostestowac ze kaza taksowka posiadac taksometry i pelno innego barachla, ale to sie protestuje przed parlamentem a nie blokujac miasta, mam nadzieje ze teraz nikt nie bedziie z taxi...rozwiń całość

      Trzeba prostestowac ze kaza taksowka posiadac taksometry i pelno innego barachla, ale to sie protestuje przed parlamentem a nie blokujac miasta, mam nadzieje ze teraz nikt nie bedziie z taxi korzystac, a jezeli chodzi o wyplate ubezpieczenia z OC to wyplaca, jak prywatnie jedziesz i sie rozwalisz to pasazerom wyplacaja kase, wiec przestancie mydlic ludziom oczu swoja niekompetencja. Teraz tylko uber albo greencab nawet jezeli byli by drozsi od zwyklej taxy, podoba mi sie akcja jak ludzie zamawiaja taxe a potem rezygnuja z przejazdu.
      zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      I lipa

      Wujo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 34 / 5

      To był tylko strzał we własną stopę.Reszta bez komentarza.

      PREMIERY

      SAMOCHODY UŻYWANE

      PRZEPISY

      PORADY

      RAPORTY

      Gry